علیرضا کریمی: برای دریافت مدال المپیک می جنگم

به گزارش راه ساری، تهران (پانا) - آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی ایران با ابراز رضایت از فرایند آمادگی اش پس از مصدومیت، از انگیزه بالای خود برای رسیدن به مدال المپیک اطلاع داد.

علیرضا کریمی: برای دریافت مدال المپیک می جنگم

علیرضا کریمی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیتش گفت: شکر خدا پس از برطرف مصدومیتم شرایط خیلی بهتر شده است، پیش از این تمرینات بدنسازی را انجام می دادم و از لحاظ بدنی خوب بودم اما با توجه به اینکه تمرینات کشتی را انجام نداده بودم کمی عقب افتادم که در چند مرحله اردوی برگزار شده، این عقب افتادگی را جبران کردم و رفته رفته هم بهتر می شوم.

وی در خصوص حضورش در وزن 97 کیلوگرم گفت: قصد داشتم در انتخابی تیم ملی برای حضور در صربستان، شرکت کنم که با نظر دکتر کیهانی ریسک نکردم و از حضور در این رقابت ها منصرف شدم.

دارنده مدال های نقره و برنز دنیا توضیح داد: با نظر کادر فنی قرار است در رقابت های بین المللی پلیکونه ایتالیا شرکت کنم و با توجه به اینکه این رقابت ها رنکینگ دنیای 2021 است، به احتمال زیاد کشتی گیران خوبی در آن شرکت می نمایند و می توانم در این مسابقات خود را محک خوبی بزنم.

وی با بیان اینکه خودش را به جمع مدعیان وزن 97 کیلوگرم اضافه نموده است، گفت: با توجه به تجربیاتی که دارم و با تلاشی که انجام می دهم تصمیمم کسب دوبنده تیم ملی است. اما هدفم کسب مدال در المپیک توکیو است و برای کسب دوبنده تیم ملی و احقاق این هدف می جنگم.

وی با بیان اینکه انگیزه و روحیه خوبی برای تمرین کردن در اردوها دارد گفت: کشتی گیری می تواند راهی المپیک گردد که خودش را به همه از جمله مدعیان و کادر فنی ثابت کند و باید بر تمامی حریفان داخلی خود غلبه کند.

کریمی در خاتمه اعلام کرد: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می دهیم و شرایط اردویی به لحاظ تغذیه، اسکان و رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است و در این 6 ماه باقی مانده تا المپیک باید بدون توجه به حاشیه ها و در آرامش به کار خود ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14173

به "علیرضا کریمی: برای دریافت مدال المپیک می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا کریمی: برای دریافت مدال المپیک می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید