علیپور: هدف اول پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و بعد جام حذفی است

به گزارش راه ساری، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نخستین هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و سپس جام حذفی است.

علیپور: هدف اول پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و بعد جام حذفی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از باشگاه پرسپولیس، علی علیپور در مورد آخرین شرایط این تیم در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که روز یکشنبه برگزار می شود گفت: خدا را شکر که شرایط خوبی داریم. بعد از اتفاقاتی که کل کشور را درگیر ویروس کرونا کرد دوباره تمرینات را زیر نظر کادر فنی آغاز کردیم و الان شرایط بدنی ما خیلی خوب است. همچنین 4 بازی تدارکاتی انجام دادیم تا به شرایط مسابقه نزدیک شویم و فکر می کنم تا حدود زیادی از کار های تاکتیکی مد نظر کادر فنی را در زمین انجام دادیم. در حال حاضر آماده بازی با پیکان هستیم تا بتوانیم اولین گام را بعد از چند ماه تعطیلی لیگ برتر محکم برداریم تا بتوانیم در ادامه بازی ها فرایند خوبی برای قهرمانی در پیش بگیریم. امیدوارم با برد در این بازی با روحیه بالایی جلو برویم و به همین خاطر از اولین بازی باید برای بردن و کسب 3 امتیاز بجنگیم.

وی در مورد شرایط تیم پیکان که این روز ها در قعر جدول است افزود: پیکان تیم خوبی است، اما شرایط این تیم به گونه ای است که چیزی برای از دست دادن ندارد. پیکان بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و در هر پست از بازیکنان خوبی بهره می برد، اما شرایط آن ها به گونه ای است که حالا در انتهای جدول هستند. مطمئنا آن ها برای بردن به زمین می آیند و ما نباید از تیم خوب پیکان غافل شویم. هم ما و هم پیکان نیاز به امتیاز این بازی داریم و به نظرم بازی سختی خواهد بود هر چند که اگر بتوانیم خواسته های کادرفنی را در زمین انجام دهیم دریافت سه امتیاز سخت نخواهد بود.

مهاجم تیم پرسپولیس در واکنش به شکست استقلال مقابل فولاد و اینکه فاصله امتیازی تیم ها در جدول مثل گذشته باقی ماند گفت: اختلاف امتیاز همان 10 امتیاز ماند، اما ما در کل روی این اصول پایبند هستیم که در زمین کار خودمان را می کنیم و توجهی به نتایج سایر تیم ها نداریم. البته درست است که نتایج تیم های دیگر هم معین کننده خواهد بود، اما ما متکی به خودمان هستیم و برای موفقیت باید بازی های خودمان را ببریم.

علیپور افزود: شرایط ما در حال حاضر خوب است و بازیکنان شرایط تیم را درک می کنند. از روز اول که به تمرینات برگشتیم آن چیز هایی که کادر فنی می خواست را انجام دادیم و همه این مسائل دست به دست هم داده تا کادرفنی رضایت خوبی از شرایط پرسپولیس داشته باشد.

مهاجم شماره 70 تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط خودت برای این بازی چگونه است گفت: من هم مثل سایر بازیکنان، تمرینات کادرفنی را انجام دادم و حتی از تمرینات اختصاصی غافل نشدم. خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و انگیزه بالایی هم برای حضور دوباره در مسابقات به دست آوردم که این مسائل به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در راستا سختی که تا پایان لیگ باقی مانده را به خوبی انجام دهیم.

علیپور در مورد دوری چند ماهه از مسابقات و اینکه این مسئله چقدر می تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذار باشد ادامه داد: به هر حال این شرایط برای همه تیم ها وجود دارد، اما کادرفنی به همین خاطر بازی های تدارکاتی را برگزار کرد تا ما در شرایط بازی بمانیم. در چهار بازی محبت آمیز هم که انجام دادیم عملکرد خوبی داشتیم هرچند که می دانیم بازی رسمی با بازی تدارکاتی زمین تا آسمان تفاوت دارد، اما ما برای رسیدن به نتیجه نتایج قابل قبول باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه در 9 بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر چقدر برای خودش شانس گلزنی و بالابردن آمار گلزنی قائل است گفت: من به این مسئله امیدوارم، اما همه مهاجمان هدف شان گل زدن است هر چند که برای من مهمترین هدف، موفقیت تیم است، اما در فرایند بازی هر چه پیش بیاید همان کار را انجام خواهیم داد. نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان پرسپولیس، موفقیت تیم در اولویت قرار گرفته است و باید هر طور شده تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم و این مسئله به جز کمک همه اعضای تیم به دست نخواهد آمد.

علیپور در مورد اینکه پرسپولیس امسال چه چشم اندازی دارد و همانند سال گذشته به دنبال دبل در قهرمانی است گفت: نخستین هدف ما که برای آن برنامه ریزی کرده ایم قهرمانی در لیگ برتر است و سپس به جام حذفی فکر می کنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم تا بتوانیم افتخارآفرین شویم. این را هم در نظر داشته باشید که ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و باید آنجا هم بتوانیم فرایند خوبی داشته باشیم تا به هدفمان برسیم؛ هرچند که کار آنجا سخت است. در کل به نظرم با تلاش می توانیم در رقابت های پیش رو به موفقیت برسیم، اما همانطور که گفتم نگاه اول ما به لیگ برتر است و سپس به دنبال قهرمانی در جام حذفی خواهیم بود تا دل هواداران شاد شود.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10192

به "علیپور: هدف اول پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و بعد جام حذفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: هدف اول پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و بعد جام حذفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید