عکس ، وقتی مربی پرسپولیس نوجوان بود

به گزارش راه ساری، مربی حال حاضر پرسپولیس و مجید جلالی زمانی در باشگاه های تهران به عنوان یک مربی و بازیکن جوان در یکی از جذاب ترین تیم های آن موقع همکاری می کردند.

عکس ، وقتی مربی پرسپولیس نوجوان بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، عکسی از تیم وحدت در سال 71 که راهنمایی آن به عهده مجید جلالی است و یکی از ستاره هایش حمیدمطهری هفده ساله مربی حال حاضر پرسپولیس. وحدت نامی آشنا برای علاقمندان فوتبال تهران در دهه شصت است. تیمی متشکل از بچه های یک محل بود اما توانست تبدیل به گربه سیاه تیم های عظیم تهران، استقلال و پرسپولیس گردد. مربی این تیم مجید جلالی بود که از پایه های همین تیم و در اوج جوانی مربی و بازیکن وحدت شد. تیمی که برخلاف تیم های آن موقع فوتبال منظم و تاکتیکی بازی می کرد و با برنامه و تحلیل می توانست مقابل تیم های عظیم پایتخت و برابر ده ها هزار هوادارانشان مقاومت نموده و حتی آن ها را شکست بدهند.

تیم وحدت البته که تیمی یکدست بود اما هر از چند گاهی ستاره هایی هم تحویل فوتبال ایران می داد. سیدمهدی ابطحی که یکی از بهترین های تیم ملی ایران در دهه شصت و ابتدای هفتاد بود در این تیم بازی می کرد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که فوتبالش به نوعی با وحدت آغاز شد حمید مطهری مربی حال حاضر پرسپولیس است. مطهری هم درباره این عکس گفت: من هفده سالم بود و در تیم وحدت بازی می کردم. مربی تیم هم آقا مجید جلالی بود. تیم خوبی داشتیم که اکثرا بچه محل بودند و می توانستیم مقابل بهترین تیم های ایران بایستیم و آن ها را ببریم.

مجید جلالی درباره این عکس می گوید: این وحدت سال 1371 است یعنی آخرین سالی که من سرمربی وحدت بودم. او اضافه نمود: این عکس مربوط به بازی وحدت و هما است که در استادیوم آزادی برگزار و یک بر صفر به سود وحدت تمام شد. تیم ما در آن سال فکر کنم در رده پنجم ایستاد. البته دقیقا یادم نیست ولی میدانم که صندلی خوبی داشتیم.

  • جلالی: لیگ تعطیل گردد، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را به عهده می گیرد؟

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9055

به "عکس ، وقتی مربی پرسپولیس نوجوان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، وقتی مربی پرسپولیس نوجوان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید