فائوچی: نمی دانم چرا ترامپ نمی خواهد واکسن کرونا را تزریق کند

به گزارش راه ساری، رئیس مرکز آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا درباره علت امتناع رئیس جمهور این کشور از دریافت واکسن کرونا ابراز بی اطلاعی کرد.

فائوچی: نمی دانم چرا ترامپ نمی خواهد واکسن کرونا را تزریق کند

دکتر آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژیو بیماری های مسری در آمریکا، در تبادل نظر با شبکه تلویزیونی سی ان ان خاطرنشان کرد نمی داند چه دلیلی سبب شدن است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از واکسن کرونا استفاده نکند.

در پاسخ به سوالی درباره واکسینه شدن ترامپ گفت: یکی از مسائلی که باید در ذهن داشته باشیم این که او به سبب ابتلا به این ویروس آنتی بادی دارد، اما سطح آنتی بادی موجود در بدن او برای ایمن کردنش در مقابل این ویروس زیاد نیست که او نخواهد از واکسن کرونا استفاده کند. دقیقا نمی دانم او چرا نمی خواهد این واکسن را تزریق کند، اما فکر می کنم این می تواند یکی از دلایل در این زمینه باشد.

عضو کارگروه کاخ سفید برای مقابله با کرونا اضافه کرد: او در نهایت باید این واکسن را تزریق کند، اما من آشکارا توصیه می کنم که او و معاون رئیس جمهور باید واکسینه شوند و می دانیم که مایک پنس این کار را انجام داده است که این اقدام بسیار خوبی است. فکر می کنم این موضوع به جامعه و افرای که این مسئله را می بینند نشان می دهد که این همان کاری است که همه ما باید انجام دهیم، زیرا اگر بیشتر مردم در این کشور واکسینه شوند مطمئنا ما می توانیم این ویروس را مهار کنیم.

شایان ذکر است، پیش از این اعلام شد مایک پنس، معاون رئیس جمهور، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، و میچ مک کانل، رهبر بیشتریت جمهوری خواه سنای آمریکا، واکسن ویژه ویروس کرونا را دریافت نموده اند. ، باشگاه خبرنگاران

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13233

به "فائوچی: نمی دانم چرا ترامپ نمی خواهد واکسن کرونا را تزریق کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: نمی دانم چرا ترامپ نمی خواهد واکسن کرونا را تزریق کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید