فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت های محلی

به گزارش راه ساری، نخست وزیر چین از دولت های محلی این کشور خواست در جهت اشتغالزایی بیشتر در این کشور حرکت نمایند.

فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت های محلی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، لی که چیانگ، نخست وزیر چین از دولت های محلی این کشور خواست تا مشاغل بیشتری فراوری نمایند، انگیزه مصرف را در بین مردم افزایش داده و سرمایه گذاری های موثر را توسعه دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق گزارشی که رادیو ملی چین منتشر نموده نخست وزیر چین در یک جلسه آنلاین از مقامات محلی این کشور خواسته تا با این سیاستها به توسعه مالی چین شتاب بیشتری بدهند.

رشد مالی جهان به واسطه شیوع ویروس کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است و چین نیز به عنوان منشا شیوع این ویروس از این شرایط مصون نبود اما سیاستهای پکن باعث شد به عنوان یکی از معدود کشورهای پیروز در مبارزه با این ویروس شناخته گردد.

در کمتر از یک سال از شیوع این ویروس منحوس و در حالی که تمام کشورهای جهان در اوج درگیری با کرونا و افزایش آمار مرگ ومیر این بیماری هستند، کشور چین با 1.5 میلیارد جمعیت، پیروز به غلبه کامل بر کرونا شده است و خاتمه رسمی این بیماری مهلک در چین از سوی رهبر این کشور اعلام شد!!

انتظار می رود دومین اقتصاد عظیم جهان 5.2 درصد در تابستان امسال نسبت به سال قبل رشد نموده باشد که سریع تر از نرخ 3.2 درصد رشد آن در سه ماهه دوم امسال میلادی است.

تحلیلگران کپیتال ایکانامیکس می گویند: چین اولین اقتصاد عظیم جهانست که به جهت رشد قبل از بحران کرونا بازگشته است. رشد اقتصاد چین نتیجه قرنطینه های شدید و محرک های مالی موثر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12789

به "فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت های محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمان اشتغالزایی نخست وزیر چین به دولت های محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید