فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/خراسان جنوبی سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان، اظهار کرد: 15 هزار و 515 دستگاه ماشین آلات سنگین در شش ماه نخست سال جاری به این مراکز مراجعه نموده اند.

فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خراسان جنوبی

محمد اعتمادی مقدم، امروز چهارشنبه 7 آبان به رسانه های گروهی گفت: این اداره کل در شش ماهه امسال در مورد تعداد وسایل نقلیه قبول شده در مراجعه اول به کل مراجعه نمایندگان به مراکز معاینه فنی سنگین در سطح استان پیروز به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان، ادامه داد: 15 هزار و 515 دستگاه ماشین آلات سنگین در شش ماه نخست امسال به این مراکز مراجعه نموده اند.

اعتمادی مقدم اضافه کرد: از تعداد دستگاه ناوگان سنگین مراجعه نماینده به مراکز معاینه فنی استان 9084 دستگاه در مرحله اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت نمایند.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو با مشارکت بین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور، استانداری و محیط زیست و به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده ای بار و مسافر را از دیگر اقدامات این اداره در مدت مذکور بیان کرد.

وی اعلام کرد: در این بازدیدها نظارت بر دستگاه های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ های کالیبراسیون دستگاه ها و کنترل نحوه عملکرد آنها، بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات برای تسهیلات برای خدمت رسانی و توصیه به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات بهداشتی از قبل ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی نماینده با توجه به اهمیت موضوع بیماری کرونا، همچنین بازدید از ورودی و خروجی های مرکز معاینه فنی نیز انجام می گردد.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12367

به "فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید