فولاد و نفت در اندیشه صدر

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/خوزستان نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر رو در روی آلومینیوم قرار می گیرد و داربی فوتبال خوزستان نیز بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد برگزار می گردد.

فولاد و نفت در اندیشه صدر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز، 27 آذرماه شروع می گردد که نفت آبادان در روز نخست این هفته میهمان تیم آلومینیوم است و در روز دوم نیز نفت مسجدسلیمان در داربی خوزستان پذیرای فولاد است.

آلومینیوم اراک - نفت آبادان

به گزارش خبرنگاران، شاگردان پورموسوی که در 2 هفته متوالی رقبای خوبی چون ذوب آهن و گل گهر را از پیش رو برداشته اند، در اندیشه کسب سومین برد متوالی در لیگ برتر هستند. نفتِ دیر آماده شده برای حضور در فصل بیستم، در حال حاضر با استقلال تهران در امتیاز 11 مشترک است و به دلیل تفاضل گل در رده دوم واقع شده است، رده ای که شاید کمتر کسی تصور می کرد نفت در خاتمه هفته ششم در این صندلی باشد.

نفت در هفته هفتم باید آلومینیومِ تازه لیگ رجحان شده را که در هفته های اخیر نسبت به اوایل لیگ رشد خوبی داشته است، شکست دهد. بازی که به هیچ عنوان برای نفت آسان نیست اما اگر صنعت نفت می خواهد از همین بازی های ابتدای لیگ، کوله امتیازی اش را پربار کند باید آلومینیوم را شکست دهد تا ضمن جمع آوری امتیازات لازم، بتواند در صورت توقف استقلال، در صدر جدول قرار بگیرد.

صنعت نفت آبادان از ساعت 15 امروز، پنجشنبه در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف آلومینیوم می رود.

نفت مسجدسلیمان - فولاد

به گزارش خبرنگاران، شاید داربی فوتبال خوزستان، اوج هیجان فوتبال در هفته هفتم برای خوزستانی ها باشد. ملاقاتی که دو تیم به برد آن احتیاج مبرم دارند؛ نفت که در بازی هفته قبل خود شکست خورده است باید بتواند فولاد را شکست دهد تا ضمن جبران آن نتیجه، در جدول شرایط بهتری پیدا کند و از سویی نیز فولاد که پس از سه تساوی، در بازی هفته قبل مقابل سایپا به رجحان رسید برای تداوم پیروزی، جا نماندن از کورس و تداوم شکست ناپذیری، به سه امتیاز داربی احتیاج مبرم دارد.

فولاد اگر بتواند نفت را در خانه اش شکست دهد، در صورت توقف دو تیم نفت آبادان و استقلال می تواند صدر جدول را به تسخیر خود در آورد. اما از آنجا که دارابی برای تیم های هم استانی همواره جذاب و حساس است، مطمئنا این ملاقات نیز درگیرانه، تن به تن و روز سخت بازیکنان دو تیم خواهد بود. اگر نفت و فولاد آن تیم های با انگیزه و گلزن مقابل سپاهان و سایپا باشند، داربی خوزستان نیز باید توام با صحنه های زیبا و پرگل باشد.

فولاد در حال حاضر با 10 امتیاز در رده سوم جای دارد و نفت با 6 امتیاز در صندلی سیزدهم قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:15 روز آدینه پذیرای فولاد است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13205

به "فولاد و نفت در اندیشه صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد و نفت در اندیشه صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید