قاضی زاده هاشمی: هزینه های سرخابی ها پیگیری می شود

به گزارش راه ساری، احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، درباره فعالیت های کمیته تحقیق و تفحص می گوید: تا دو ماه آینده درباره هزینه های سرخابی ها صحن علنی تصمیم گیری می شود.

قاضی زاده هاشمی: هزینه های سرخابی ها پیگیری می شود

قاضی زاده هاشمی: هزینه های سرخابی ها پیگیری می شود

کمیته تحقیق و تفحص مجلس، این روزها به طور جدی فعالیت های خود را به پیگیری مراودات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص داده است. همزمانی این اتفاق با صدور حکم حسین هدایتی و رد مالی که برای او معین شده است، شاید بررسی های مجلس را وارد فاز جدیدی کند یا حتی کمک هایی که هدایتی به فوتبال کرده را زیر ذره بین قرار دهد.

احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره بررسی هایی که در این کارگروه اجرا شده این طور توضیح می دهد: کارگروهی تشکیل شده از نمایندگان که بنده هم عضو هستم در رابطه با پرونده تحقیق و تفحص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس. در این کارگروه یک گروه کارشناسی به مواردی چون اسپانسرینگ، قراردادها، تبلیغات و در کل مبالغی که طی یازده سال گذشته در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هزینه شده، ورود کرده اند. همه این موارد به جد پیگیری می شود و تا دو ماه آینده در صحن علنی مجلس در مورد آن صحبت و تصمیم گیری خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در مقطعی، بخش عمده ای از هزینه های خود را از کمک های مالی حسین هدایتی تأمین می کرد و همین موضوع قطعاً باعث می شود که رد پای پول های هدایتی، باشگاه پرسپولیس را هم در کمیته تحقیق و تفحص با مشکلاتی رو به رو کند.

علاوه بر این یکی از نمایندگان مجلس، پیش از این اعلام کرده بود که در بررسی های کمیته تحقیق و تفحص، رد برخی تخلفات مالی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است و اعلام دقیق تر این تخلفات نیازمند بررسی های بیشتر است. با این حال اما همچنان کمیته تحقیق و تفحص ترجیح می دهد تا زمان مطرح شدن این پرونده ها در صحن علنی مجلس، با قطعیت درباره تخلفات مالی این دو باشگاه صحبتی مطرح نکند.

2- 300

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2966

به "قاضی زاده هاشمی: هزینه های سرخابی ها پیگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده هاشمی: هزینه های سرخابی ها پیگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید