قطار رهبر کره شمالی در نزدیکی استراحتگاهش مشاهده شد

به گزارش راه ساری، همزمان با افزایش برآورد ها در خصوص سلامتی رهبر جوان کره شمالی، یک گروه پژوهشی آمریکایی که در خصوص کره شمالی فعالیت می نماید با تجزیه و تحلیل عکس های ماهواره ای می گوید قطاری که احتمالا به وی تعلق دارد در استراحتگاهش توقف نموده است.

قطار رهبر کره شمالی در نزدیکی استراحتگاهش مشاهده شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در گزارش منتشر شده توسط گروه 38 شمال آمده است در عکس های گرفته شده در روز های 21 و 23 آوریل (2 و 4 اردیبهشت) این قطار در 250 متری استراحتگاه کیم واقع در شهر ساحلی وونسان دیده می گردد به گفته این گروه، قطار مذکور روز 15 آوریل (27 فروردین) در این ایستگاه نبود.

جنی تاون یکی از پژوهشگران این گروه به شبکه خبری ان اچ کی ژاپن گفته است که به احتمال زیاد این قطار به کیم تعلق دارد چرا که ایستگاه یاد شده منحصرا برای استفاده کیم است و مردم عادی نمی توانند از آن استفاده نمایند.

تاون می گوید به نظر می رسد این عکس های ماهواره ای ادعا ها دائر بر آن که کیم در ونسان بوده است را تقویت می نمایند.

در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر عمل جراحی قلبی و حتی مرگ مغزی رهبر کره شمالی در شبکه های اجتماعی و بعضی رسانه های غربی منتشر شده بود که هیچ منبع رسمی در کره شمالی آن ها را تایید ننموده است غیبت دو هفته ای کیم در انظار عمومی باعث دامن زدن به این شایعات شده است.

رهبر 36 ساله کره شمالی آخرین بار در 11 آوریل (23 فروردین) در انظار عمومی ظاهر شد زمانی که در جلسه حزب کارگران کشورش خواهان تدابیر شدید علیه ویروس کرونا شده بود، اما عدم حضور وی در مراسم بزرگداشت 108 امین سالگرد تولد کیم ایل سونگ در 15 آوریل (27 فروردین)، برآورد هایی را در خصوص سلامت وی برانگیخته است وی از زمان تصدی مقام رهبری کره شمالی در اواخر سال 2011، سابقه نداشته است در این مراسم شرکت نکند.

غیبت های کیم از انظار عمومی پدیده نادری نیست، برای مثال وی اوایل امسال پس از 21 روز غیبت در انظار حاضر شد در سال 2014 نیز کیم حدود یک ماه از چشم عموم ناپدید شد، اما دوباره ظاهر شد بعداً تأیید شد که پزشکان کیستی را از ناحیه مچ پای او خارج نموده اند.

کیم جونگ اون در سال 2011 میلادی و پس از درگذشت پدرش کیم جونگ ایل بر اثر حمله قلبی، به قدرت رسید.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8886

به "قطار رهبر کره شمالی در نزدیکی استراحتگاهش مشاهده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار رهبر کره شمالی در نزدیکی استراحتگاهش مشاهده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید