قهرمانان کشتی به میان کارتن خواب های پایتخت رفتند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در ادامه اقدامات خیرخواهانه ورزشکاران و چهره های شناخته شده عرصه ورزش، هنر و سینما، به تازگی کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت های دنیای، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان دنیا در رشته کشتی آزاد به همراه رسول خادم دوباره وارد گود شدند تا گام دیگری در حمایت از هموطنان نیازمند بردارند.

قهرمانان کشتی به میان کارتن خواب های پایتخت رفتند

بر این اساس این قهرمانان ملی کشتی ایران در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در گرم خانه های شهر تهران ضمن توزیع پتو، کلاه و وعده غذایی در جریان مسائل این قشر قرار می گیرند. با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد سال و شرایط تعدادی از هموطنان که به هر دلیل در شرایط کارتن خوابی و بی خانمانی قرار گرفته اند، اولین پویش 2 هزار پتو برای 2 هزار کارتن خواب شروع شده و همچنان ادامه دارد.

ساخت مدرسه، خانه های روستایی، یاری اقلام بهداشتی و غذایی، یاری به اشتغال زنان سرپرست خانوار و… در استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران و… توسط جمعی از قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف به ویژه کشتی با همراهی پرویز پرستویی بازیگر سینما در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صورت می گیرد.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13217

به "قهرمانان کشتی به میان کارتن خواب های پایتخت رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کشتی به میان کارتن خواب های پایتخت رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید