لیگ برتر فوتبال، جشنواره گل پیکانِ ته جدولی مقابل ذوب آهن در اصفهان، لوکایِ بد قدم

به گزارش راه ساری، ملاقات تیم های ذوب آهن و پیکان با شکست سنگین تیم میزبان به خاتمه رسید تا شاگردان ویسی امیدوار به بقا در لیگ برتر شوند.

لیگ برتر فوتبال، جشنواره گل پیکانِ ته جدولی مقابل ذوب آهن در اصفهان، لوکایِ بد قدم

به گزارش خبرنگاران, در روز نخست از هفته بیست وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت 20:48 امشب (شنبه) در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی پرگل و عجیب 4 بر یک تیم پیکان به انتها رسید تا لوکا بوناچیچ در نخستین تجربه حضورش روی نیمکت ذوب آهن طعم باخت را بچشد. البته لوکا در بازی قبلی این تیم مقابل شهر خودرو نیز از روی سکو ها شاهد شکست گاندو ها بود.

ایوان مارکوویچ برای ذوب آهن در دقیقه 15 و فراز امامعلی (2 بار) و شهریار مغانلو و مهدی خلیل (گل به خودی) در دقایق 30, 62, 85 و 88 برای پیکان گلزنی کردند تا این تیم تهرانی که پیش از این بازی به تنهایی در انتهای جدول قرار داشت پیروز گردد چهارمین پیروزی فصل خود را با به ثمر رساند چهار گل در اصفهان جشن بگیرد.

قضاوت این بازی برعهده سیدعلی اصغر مومنی بود. این داور به امیرحسین کریمی و شهریار مغانلو از پیکان و حمید بوحمدان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10331

به "لیگ برتر فوتبال، جشنواره گل پیکانِ ته جدولی مقابل ذوب آهن در اصفهان، لوکایِ بد قدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، جشنواره گل پیکانِ ته جدولی مقابل ذوب آهن در اصفهان، لوکایِ بد قدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید