محمدی مهر: با تعطیلی قطعی لیگ، بازیکنان ضرر می کنند، مصدومیت های سختی داشتم

به گزارش راه ساری، فرشاد محمدی مهر مدافع تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که با تعطیلی قطعی بازی های لیگ برتر؛ بازیکنان از لحاظ مالی ضرر می کنند.

محمدی مهر: با تعطیلی قطعی لیگ، بازیکنان ضرر می کنند، مصدومیت های سختی داشتم

فرشاد محمدی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط این روزهایش گفت: فعلا که در خانه هستیم و نمی دانیم تکلیف چیست، در این چند هفته هم در خانه تمرین کردیم که قطعا این موضوع روی آمادی بدنی ما تاثیر منفی می گذارد چون این نوع تمرین با تمرین گروهی خیلی فرق دارد. اگر هم قرار باشد بازی ها ادامه داشته باشد دوباره تیم ها باید بدنسازی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی مسابقات و نیمه کاره ماندن لیگ امسال است؟ تاکید کرد: من موافق تعطیلی بازی ها نیستم چون فوتبال ایران مثل فوتبال اروپا نیست که همه چیز سر جای خودش باشد. در فوتبال اروپا برخی بازیکنان در تیم های مختلف حقوق سه ماه خودشان را بخشیده اند ولی قراردادها و درآمدهای آنها با بازیکنان ایرانی قابل قیاس نیست. در حال حاضر خیلی از تیم ها حتی پرداختی ها را به 50 درصد نرسانده اند و 9 هفته هم به سرانجام لیگ باقی مانده است.

محمدی مهر اضافه کرد: اگر لیگ تعطیل شود پس تکلیف قراردادهای مالی چه می شود. بیشتر فوتبالیست ها غیر از فوتبال منبع درآمدی ندارند و معمولا هیچ حمایتی هم از بازیکنان صورت نمی گیرد، این در حالی است که باشگاه ها تحت حمایت قرار دارند. امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود که بازیکنان ضرر نکنند.

مدافع ذوب آهن در ارتباط با عملکرد خودش در این فصل شرح داد: من در نیم فصل اول دو مصدومیت سخت و بد داشتیم که این موضوع باعث شد تا بازی های نسبتا زیادی را از دست بدهم. طبیعتا این موضوع روی عملکردم تاثیرگذار بود.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8692

به "محمدی مهر: با تعطیلی قطعی لیگ، بازیکنان ضرر می کنند، مصدومیت های سختی داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی مهر: با تعطیلی قطعی لیگ، بازیکنان ضرر می کنند، مصدومیت های سختی داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید