مراغه چیان: استقلال می توانست بهتر باشد، حضور دیاباته آبی پوشان را قوی تر کرد

به گزارش راه ساری، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت با وجود پیروزی مقابل سپاهان می توانستند عملکرد بهتری از خودشان ارائه دهند.

مراغه چیان: استقلال می توانست بهتر باشد، حضور دیاباته آبی پوشان را قوی تر کرد

سعید مراغه چیان، پیشکسوت تیم فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: در نیمه اول بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم و بازی تقریبا کسل کننده بود. سپاهان و استقلال طراوت لازم را نداشتند. استقلال در این بازی کی روش استنلی را آزاد گذاشته بود و او توانست موقعیت هایی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

او ادامه داد: استقلال با وجود 10 نفره شدن در این بازی، عملکرد خوبی از خودش ارائه داد اما این تیم می توانست فوتبال بهتری از خودش هم ارائه دهد. در مجموع با توجه به 10 نفره شدن استقلال در نیمه اول، آن ها نمره قبولی را در این بازی کسب کردند. به نظر من نبودن امیر قلعه نویی کار را برای سپاهان سخت کرد و این مساله یکی از دلایلی بود که استقلال پیروز شد در این بازی پیروز میدان باشد.

مراغه چیان در پایان با تمجید از عملکرد شیخ دیاباته در این بازی گفت: حضور دیاباته در این بازی موجب شد استقلال کیفیت خوبی داشته باشد. شیخ دیاباته در این بازی هم در دفاع حضور داشت و توانست توپ های قابل توجهی را دفع کند و هم در خط حمله تاثیر خود را گذاشت و گلزنی هم کرد. امیدوارم این بازیکن در استقلال ماندنی باشد.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10864

به "مراغه چیان: استقلال می توانست بهتر باشد، حضور دیاباته آبی پوشان را قوی تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراغه چیان: استقلال می توانست بهتر باشد، حضور دیاباته آبی پوشان را قوی تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید