معرفی شعب خبرنگاران در دنیا

به گزارش راه ساری، خبرنگاران به عنوان بزرگ ترین مجری تورهای مسافرتی در سراسر ایران و همچنین به عنوان ارائه دهنده بهترین خدمات گردشگری، به منظور ارتقا و گسترش خدمات خود به شما همراهان عزیز، اقدام به گشایش شعب خبرنگاران در دیگر شهرهای بزرگ و مهم دنیا نظیر انگلیس و ترکیه نموده است. از آن جایی که یکی از مهم ترین اهداف ما این است که در سرتاسر این کره خاکی با شما باشیم، می خواهیم تا درباره دیگر شعب خبرنگاران در شهرهای لندن، استانبول و آنکارا برایتان بگوییم.

معرفی شعب خبرنگاران در دنیا

دفتر خبرنگاران در استانبول

اولین شعبه بین المللی که شرکت خدمات هواپیمایی و گردشگری خبرنگاران اقدام به تاسیس آن نمود، دفتر استانبول در سال 2012 میلادی بود. در واقع اولین شعبه خبرنگاران در کشور ترکیه با مجوز رسمی وزرات امور خارجه این کشور کار خودش را آغاز کرد. استانبول یکی از پر استقبال ترین جهتهای پرواز، هتل و تور در ترکیه است و در مقابل، خبرنگاران هم در این موارد بهترین نوع خدمات را به مسافران در همین جهت ارائه می دهد. دقیقا به همین خاطر است که از خبرنگاران در استانبول به عنوان برترین شرکت خدمات هواپیمایی ایرانی یاد می شود.

به هر حال، دفتر خبرنگاران در استانبول از همان سال اول با قدرت و تمرکز فعالیت خود را آغاز کرد و به جرات باید بگوییم که در طول همین مدت از اولین روز و حتی تا به الان، به عنوان کارآمدترین شرکت در زمینه پرواز و خدمات گردشگری خودش را در عمل نشان داده است. در طول این مدت، خبرنگاران در استانبول توانسته است تا به عضویت انجمن آژانس های مسافرتی ترکیه که به آن تورساب (TURSAB) می گویند نیز، دربیاید. بیراهه نیست که در طول مدت فعالیت 7 ساله خبرنگاران در این شهر معروف توانسته تا به بالاترین استانداردهای دنیای و از همه مهم تر؛ جلب درصد بالایی از اطمینان مشتریان چه در داخل و حال چه در خارج از کشور و در شهر استانبول را به دست بیاورد.

دفتر خبرنگاران در آنکارا

خبرنگاران پس از موفقیت هایی که در راه ارائه خدمات خود در استانبول به دست آورد، برای برداشتن قدم بعدی در ساختن جهت پیشرفت و توسعه؛ در سال 2012، تصمیم به تاسیس دفتر خبرنگاران این بار در شهر بزرگ آنکارا گرفت. خبرنگاران با این کار در واقع این بستر را به وجود آورد تا عملا چه به صورت آنلاین و چه حتی حضوری امکان دسترسی به خدمات برای مسافران را در این شهر بزرگ و در مقیاسی بزرگ تر یعنی در کشور ترکیه؛ به وجود بیاورد.

در حال حاضر کارشناسان خبرنگاران در شعبه آنکارا در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدماتی همچون خرید بلیط هواپیما به مقصد همه شهرهای دنیا از بهترین ایرلاین های دنیا، خرید تور و رزرو هتل در سراسر دنیا به شهروندان ترکیه ای، پاسخ به سوالات آن ها و حل کردن مسائل مسافران هستند. درباره شعبات خبرنگاران در دو شهر ترکیه نکته جالبی که وجود دارد این است که هر دوی این دفاتر تحت پوشش انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، یاتا (IATA) هستند.

دفتر خبرنگاران در لندن

خبرنگاران این بار برای برداشتن قدم بعدی و بزرگ خود در زمینه گسترش ارائه خدمات گردشگری به همراهان خود، اقدام به تاسیس شعبه سوم خود در خارج از ایران در کشور انگلیس نمود. شعبه لندن خبرنگاران کار خودش را از سال 2017 آغاز و رقابت با شرکت های مسافرتی و گردشگری انگلیسی آغاز کرد. این مجموعه بنای کارش را بر روی ارائه سرویس های خاص و ویژه به مشتریانش گذاشت تا همانند گذشته به هدف دیرینه اش که همان جذب رضایت صد در صدی مسافران بود را بدست بیاورد.

خبرنگاران برای موفقیت در این امر از با تجربه ترین و متخصص ترین کارشناسان فعال در این عرصه به همراه ارائه خدماتی همچون رزرو هتل در 12 هزار شهر در سراسر دنیا و در بیش از 200 هزار هتل از بین بهترین اقامتگاه ها و ارائه خدمات خرید از بیش از 900 شرکت هواپیمایی در دنیا و در کنار آن ها برگزاری بهترین تورها استفاده می کند.

ما در این مطلب همه چیز را درباره شعب خبرنگاران در دنیا و خدماتی که آن ها ارائه می نمایند برایتان گفتیم. همه سعی و کوشش خبرنگاران بر این است که در هر نقطه ای از دنیا، همراه شایسته و قابل اعتماد شما باشد. در ضمنً، شما می توانید درباره خبرنگاران در مجله گردشگری خبرنگاران بیشتر مطالعه بفرمایید. البته این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که اگر امروز خبرنگاران به این نقطه رسیده به خاطر همیاری یاران و مشتریان عزیز و گرامیش بوده و هست. در سرانجام از شما می خواهیم که نظرات و نقدها و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5261

به "معرفی شعب خبرنگاران در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شعب خبرنگاران در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید