مقاله: استفاده از کفپوش PVC در بازسازی ساختمان

به گزارش راه ساری، کفپوش پی وی سی در سالن های ورزشی از جمله سالن های ورزش های رزمی استفاده می گردد. استحکام، انعطاف پذیری و نرمی این نوع کفپوش ایمنی ورزشکاران در زمان تمرینات رزمی را تضمین می نماید. پی وی سی همچنین عایق خوبی برای صدا است، زمانی که زیر آن لایه ای از جنس فوم قرار داده گردد. پی وی سی خاصیت ضد آب بودن هم دارد و می توان برای بازسازی آشپزخانه و بازسازی حمام هم از آن استفاده کرد.

مقاله: استفاده از کفپوش PVC در بازسازی ساختمان

کفپوش PVC در مکان های پر رفت و آمد که احتیاج به شستشو مداوم ندارند استفاده می گردد، مکان هایی مانند ساختمان های تجاری و اداری. پی وی سی مقاومت زیادی در برابر خط و خش، پارگی، شکستگی و ضربه دارد.

نصب این کفپوش بسیار راحت است. در زمان بازسازی ساختمان می توانید بدون استفاده از چسب یا هر ماده اضافه دیگری آن را نصب کنید، چرا که کفپوش PVC به صورت پازلی به هم جفت می گردد. از مزایای دیگر کفپوش پی وی سی تنوع زیاد در طرح، رنگ و جنس آن است.

از معایب کفپوش پی وی سی می توان به حساس بودن آن به نور اشاره نمود. این کفپوش نسبت به نور خورشید مقاومت رنگی کمی دارد و رنگ آن به مرور از بین می رود. کفپوش پی وی سی اگر جنس و کیفیت بالایی نداشته باشد، در برخورد با اجسام تیز به راحتی پاره می گردد.

پلی وینیل کلراید یا PVC نوعی پلاستیک است که از مواد پتروشیمی ساخته می گردد. کفپوش پی وی سی یکی از انواع محبوب کفپوش ها برای بازسازی خانه است. کفپوش پی وی سی امروزه انتخاب بسیاری از ساختمان سازها و طراحان دکوراسیون است، چرا که قیمت بسیار پایینی دارد و مسائل چسب کاری هنگام نصب را هم ندارد.

منبع مقاله: استفاده از کفپوش PVC در بازسازی ساختمان

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10653

به "مقاله: استفاده از کفپوش PVC در بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از کفپوش PVC در بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید