مقاله: پارک اسپایر دوحه (قطر)

به گزارش راه ساری، پارک اسپایر با امکانات همه جانبه اش فضایی دلپذیر برای مردم محلی برای گریز از شلوغی زندگی روزمره و همچنین مسافران تور قطر برای گذراندن یک بعدازظهر آرامش بخش در محیطی سرسبز در این شهر کویری را به وجود آورده است. فضاهای بزرگ سرسبز، مسیرهای جالب توجه و متعدد پیاده روی و دویدن، زمین های بازی مختص بچه های کوچک و کافه ای که رو به یک دریاچه بزرگ قرار دارد، همگی باعث شده اند پارک اسپایر به یکی از جذاب ترین مقصدهای شهر دوحه تبدیل شود. در ضمن نزدیکی به دو تا از بزرگترین و معروف مراکز خرید شهر یک فرصت خوب برای استراحت بعد از یک روز خرید را فراهم کرده است.

مقاله: پارک اسپایر دوحه (قطر)

پارک اسپایر دوحه در ناحیه اسپایر و پشت مال معروف و محبوب ویلاجیو و هایت پلازا در منطقه الوعب دوحه قرار گرفته است. مسافران تور قطر می توانند با حرکت در مسیر جاده بین مال ویلاجیو و هایت پلازا به پارک برسند. فضایی زیادی برای پارک خودروی شخصی هم در اینجا در دسترس است.

پارک اسپایر از زمان بازگشاییش هر روز صدها نفر شامل مردم محلی، خانواده ها، گروه های دوستان و مسافران تور قطر را به سمت خود جذب می کند؛ آخر هفته ها به خصوص برای این پارک وقتی شلوغ است. احتمالا برای علاقه مندان به طبیعت جالب توجه خواهد بود اگر بدانند بسیاری از درختان موجود در پارک از کشورهای مختلف دنیا به اینجا آورده شده اند. برای مثال درختان ابریشم موجود در پارک به صورت کاملا بزرگ شده در سال 2007 از آرژانتین به اینجا آورده شدند. قیمت تمام شده هر کدام از این درختان در آن زمان 21 هزار دلار بوده است.

برج 3000 متری تورچ یکی دیگر از جاذبه های پارک است که در زمان بازی های آسیایی سال 2006 ساخته شد. برج تورچ هم اکنون محل قرارگیری هتل تورچ دوحه است. یک استخر پانورامیک در طبقه نوزدهم و یک رستوران گردان خارق العاده هم در بالاترین بخش این برج قرار دارند؛ مسافران تور قطر از آن بالا می توانند منظره هایی بی نظیر از شهر دوحه را ببینند.

منبع مقاله: پارک اسپایر دوحه (قطر)

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14382

به "مقاله: پارک اسپایر دوحه (قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک اسپایر دوحه (قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید