مهلت شاهین به کریستوویچ برای بازگشت تا قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در اولین ملاقات خود بعد از شیوع ویروس کرونا روز یکشنبه آینده در خانه خود میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

مهلت شاهین به کریستوویچ برای بازگشت تا قبل از بازی با پرسپولیس

مهمترین دغدغه تیم شاهین عدم بازگشت میشو کریستوویچ سرمربی این تیم است که به خاطر نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا از بازگشت به ایران خودداری می نماید. این در حالی است که شاهین یک هفته بعد از بازی با نفت، باید با پرسپولیس ملاقات کند.

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین مذاکرات این باشگاه با میشو گفت: ما دو شب قبل با میشو صحبت کردیم. او می گوید دوست دارد به ایران بیاید ولی ما هم نمی توانیم بیش از حد وقت کشی کنیم. تا الان بحث نیامدن میشو نیست و او فقط نگران است که به ویروس مبتلا گردد. باید تکلیف میشو تا بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان (قبل از بازی با پرسپولیس) معین گردد.

مسیگر ادامه داد: یک درصد امکان دارد میشو برنگردد که در این صورت تیم ما لطمه می خورد. باید راه حل دیگری داشته باشیم و کادر فنی را تقویت کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه قرار بود شپاروویچ دستیار میشو به ایران برگردد، توضیح داد: ایشان هم نیامده است. همانطور که گفتم تا بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان تکلیف معین می گردد که آیا سرمربی و مربی ما می آیند یا نه. اگر زمان را بکُشیم دیگر به درد نمی خورد.

مسیگر در سرانجام در مورد زمان بازگشت دو بازیکن اوکراینی شاهین هم گفت: مشکل این دو بازیکن حل شده و روز دهم یا یازدهم تیرماه با پرواز مستقیم به ایران بر می گردند.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10213

به "مهلت شاهین به کریستوویچ برای بازگشت تا قبل از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شاهین به کریستوویچ برای بازگشت تا قبل از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید