موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بیش از 129هزار نفر در یک روز رسید

به گزارش راه ساری، آمارهای جدید نشان می دهد تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در روز جمعه به بیش از 129هزار نفر رسیده است.

موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بیش از 129هزار نفر در یک روز رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای جدید رویترز نشان می دهد که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در روز جمعه به بیش از 129606 نفر رسیده است؛ این برای سومین روز متوالی است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 100هزار نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، موج سوم شیوع ویروس کرونا بسیاری از ایالت های آمریکا را درگیر کرده است. بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در بین ایالت های آرکانزاس، کلرادو، آیداهو، ماین، نوادا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی یوتا واشنگتن و وایومینگ گزارش شده است.

برخی شهرها و ایالت های آمریکا مقررات منع رفت وآمد یا ممنوعیت تجمعات گروهی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال کرده اند؛ ولی ایالات متحده در سطح فدرال هیچ اقدام خاصی را انجام نداده است. در 17 ایالت آمریکا استفاده از ماسک اجباری نیست.

تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا نیز برای دوازدهمین روز متوالی افزایش یافته و به بیش از 54500 نفر رسیده است.

تگزاس که 10درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا را شامل می شود، از ابتلای 9000 نفر دیگر به این ویروس خبر داده تا به نخستین ایالتی تبدیل شود که تعداد موارد مبتلایان به ویروس کرونا در آن به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12468

به "موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بیش از 129هزار نفر در یک روز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بیش از 129هزار نفر در یک روز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید