مورینیو: نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم، علاقه ای به فروش بهترین بازیکنان مان نداریم

به گزارش راه ساری، سرمربی پرتغالی تاتنهام از عملکرد مردانش در مقطع پایانی فصل راضی است و تأکید کرد می خواهد بهترین بازیکنانش را حفظ کند.

مورینیو: نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم، علاقه ای به فروش بهترین بازیکنان مان نداریم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که شاگردانش امشب (یکشنبه) در آخرین ملاقات از فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس در خانه کریستال پالاس به تساوی یک-یک دست یافتند و با توجه به شکست 2 بر صفر ولورهمپتون در خانه چلسی، فصل را در رده ششم به خاتمه بردند و سهمیه حضور در دور دوم از مرحله انتخابی رقابت های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کردند، پس از این بازی گفت: بازی سختی بود. ما اصلاً خوب بازی نکردیم، اگرچه درک می کنم که بازی در ملاقاتی که کل فصل در آن خلاصه می گردد، سخت است. فشار زیادی رو ما بود، اما بازیکنان مان شایسته این دستاورد بودند. کریستال پالاس هم عالی بازی کرد و آنها با حرفه ای گری تمام بازی کردند. فوتبال انگلیس همین است.

وی توضیح داد: کاری که ما می توانیم برای فصل بعد انجام دهیم، پیشرفت کردن است. زمانی که در این مقطع خاتمهی فصل تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشتیم، نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم. اگر قرار باشد فقط امتیازات پس از دوران قرنطینه لحاظ گردد، ما باید در رده سوم یا چهارم جدول قرار می گرفتیم. این جایگاهی است که ما به آن تعلق داریم و می خواهم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و به جای اینکه اتاق پزشک مملو از بازیکن مصدوم باشد، دوست دارم در زمین تمامی بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. ما می خواهیم بهترین بازیکنان مان را حفظ کنیم و سپس ترکیب مان را تقویت کنیم. آیا ما در نقل وانتقالات 10 بازیکن به خدمت خواهیم گرفت؟ آیا 100 میلیون پوند بابت جذب بازیکنی هزینه خواهیم کرد؟ البته که نه.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در پاسخ به این پرسش که آیا در اولین بازی فصل آینده، ترکیب اصلی تاتنهام متفاوت خواهد بود؟، گفت: باید ببینیم چه خواهد شد. نمی دانم چه خواهد شد، بازار نقل وانتقالات خیلی عجیب است. نمی دانم که اصلاً پیش فصل را با بازیکن جدیدی شروع خواهیم کرد یا خیر. ما سعی می کنیم ساختار تیم را حفظ کنیم چون واقعاً علاقه ای به فروش بهترین بازیکنان مان نداریم.

در صورتی که در ملاقات فینال جام حذفی انگلیس، چلسی پیروز به شکست آرسنال گردد، تاتنهام مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ اروپا خواهد شد، اما اگر آرسنال قهرمان گردد خود مستقیم راهی مرحله لیگ اروپا خواهد شد و شاگردان ژوزه مورینیو باید در همان مرحله دوم انتخابی لیگ اروپا شانش خود را برای رسیدن به مرحله گروهی امتحان نمایند.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10744

به "مورینیو: نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم، علاقه ای به فروش بهترین بازیکنان مان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: نشان دادیم که متعلق به چه جایگاهی هستیم، علاقه ای به فروش بهترین بازیکنان مان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید