ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون از عقب نشینی این کشور در اجرای تحریم های ضد ایرانی

به گزارش راه ساری، به گفته ان بی سی نیوز، مقامات ضد ایرانی در داخل و خارج از دولت ترامپ از جمله جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از درماندگی و عقب نشینی آمریکا در اجرای تحریم ها ناامید شده اند.

ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون از عقب نشینی این کشور در اجرای تحریم های ضد ایرانی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از ان بی سی نیوز، مقامات ضد ایرانی در داخل و خارج از دولت ترامپ از جمله جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از درماندگی و عقب نشینی آمریکا در اجرای تحریم ها ناامید شده اند.

این درحالی است که آمریکا بعد از خروج از برجام در اردیبهشت ماه امسال ادعا نموده بود قصد دارد فشاری حداکثری را علیه ایران اعمال کند.

ان بی سی نیوز به نقل از پنج منبع مطلع گزارش داد، سیاست مداران ضد ایرانی آمریکا بعد از فهمیدن اینکه راهبرد تحریمی آمریکا با فشار های وعده داده شده فاصله زیادی دارد ناامید شده اند.

بلومبرگ در گزارشی به نقل از منابع مطلع گزارش داد آمریکا موافقت نموده است به هشت کشور از جمله ژاپن، هند و کره جنوبی اجازه دهد به خرید نفت ایران پس از اعمال تحریم ها در 4 نوامبر (13 آبان) ادامه دهند.

این عقب نشینی در حالی صورت می گیرد که چند ماه پیش مقامات دولت ترامپ در مصاحبه با رسانه ها با قاطعیت اعلام کردند که با توجه به تمایل ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران، صدور معافیت برای ادامه خرید نفت از این کشور جزو گزینه های آنها نیست.

به نوشته این خبرگزاری، در حالی که هنوز هم هدف دولت آمریکا به صفر رساندن فروش نفت ایران است، این کشور مجبور شده معافیت هایی به برخی واردکنندگان نفت از ایران ارائه دهد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 590

به "ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون از عقب نشینی این کشور در اجرای تحریم های ضد ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون از عقب نشینی این کشور در اجرای تحریم های ضد ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید