نسخه های دولت چین برای ترمیم اقتصاد در پساکرونا

به گزارش راه ساری، خبرنگاران؛ کارشناسان اعلام کردند که اقتصاد چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی مجدداً رشد خواهد کرد که حکایت از ترمیم اوضاع اقتصادی این کشور پس از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دارد.

نسخه های دولت چین برای ترمیم اقتصاد در پساکرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، کارشناسان اعلام کردند که اقتصاد چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی مجدداً رشد خواهد کرد که حکایت از ترمیم اوضاع مالی این کشور پس از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دارد.

بر اسلاس گزارش شینهوا، لی چائو، یک اقتصاددان در کارگزاری ژشانگ، پیش بینی کرد که تولید ناخالص داخلی چین به دنبال رکود در سه ماهه اول در سه ماهه دوم سال جاری میلادی شروع به رشد کرده و در سه ماهه چهارم بیش از 6 درصد افزایش یابد.

لی با اشاره به افزایش شاخص مدیران خرید چین طی چهار ماه متوالی و بازگشت تولید صنعتی همراه با ارزش اضافه کرده، گفت: در مورد عرضه، از سرگیری بازار کار و تولید اساساً تکمیل شده است.

وی گفت: احیای زیرساخت ها و سرمایه گذاری در املاک باعث رشد مالی خواهد شد و مصرف و صادرات نیز به این قضیه کمک خواهد کرد.

به گفته لی، دولت چین هیچ هدف تعیینی برای رشد مالی در سال 2020 تعیین نکرده است و نشان می دهد که درگیر سیاست های محرک مالی قوی نخواهد بود.

وی افزود: درعوض، دولت چین سیاست های پولی و مالی را برای تثبیت اشتغال و تضمین استانداردهای زندگی، ضمن حمایت از پروژه های کلیدی این کشور و کمک به شرکت های کوچک و متوسط و همچنین کمک به حل مشکل فقر، هماهنگ خواهد کرد.

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10397

به "نسخه های دولت چین برای ترمیم اقتصاد در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه های دولت چین برای ترمیم اقتصاد در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید