نوروز 1400 را به کجا سفر کنیم؟

به گزارش راه ساری، رپرتاژ آگهی - تعداد پرشماری از هموطنان برای نوروز 99 برنامه های مختلفی را در نظر گرفته بودند که یکی از آن ها سفر خارجی یا داخلی بوده. اما با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه های سفر کنسل شد و از طرفی تمامی آژانس های مسافرتی مجبور شدند تا هزینه های تورهای مسافرتی که از مسافران گرفته بودند را برگردانند و می توان گفت یکی از بدترین نوروزها برای ایرانیان رقم خورد

نوروز 1400 را به کجا سفر کنیم؟

هرچند که همچنان نه تنها ایران، بلکه جهان زیر سایه کرونا قرار دارند اما بنا به دلایل مختلف کمی از محدودیت های سفر مخصوصا برای ایرانیان برداشته شده و می توان به تعداد محدودی از نقاط جهان سفر گردشگری داشت. با این حال با در نظر دریافت وضع موجود قصد داریم به شما مقاصدی را پیشنهاد بدهیم که می توانید در نوروز 1400 به آنجا سفر کنید و سال 99 را فراموش کنید.

ترکیه

مسجدهای تنگه بسفر، جزایری که مثل نقاشی در دریای اژه پراکنده شده و همسویی دریای مدیترانه با ویرانه های تاریخی و بناهای مدرن و لوکس، ترکیه را به بهترین مقصد برای گردشگر ها تبدیل نموده است.

می توان ادعا کرد ترکیه یک از زیباترین و بی نظیرترین نقاط جهان که در دل خود دو قاره را جای داده و سال به سال بیش تر از گذشته مورد توجه گردشگران و علاقه مندان به سفر قرار می گیرد. اما این محبوبیت فراوانی که این سرزمین اخیرا بدست آورد را مدیون بسیاری از شهرهایش مخصوصا استانبول و آنتالیا است که در ادامه می خواهیم به آنالیز این دو شهر بپردازیم.

استانبول

استانبول، جواهری درخشنده در تنگه بسفر است که حال به یکی از محبوب ترین نقاط جهان تبدیل شده است و پیشنهاد می کنیم که حتما از تور استانبول نوروز استفاده نمایید. سال نو را به شهری سفر کنید که همه چیز را برای ارائه به شما مسافران نوروزی دارد. تماشای مساجد، مناره ها و دیگر بناهای تاریخی هنگامی که شکوفه های درختان در اطراف آن ها دلربایی می نمایند یکی از ویژگی های شگفت انگیز استانبول در روزهای نخست فصل بهار است. مطمئنا اگر تور نوروزی استانبول را خریداری کنید متوجه می شوید که این شهر ارزش سفر کردن را در سال نو داشته و آنقدر خاطرات خوب در ذهنتان باقی میماند که دوست خواهید داشت بار دیگر به آن جا سفر کنید.

نمایی دیدنی از تنگه بسفر استانبول

آنتالیا

نتالیا شهر عظیمی در سواحل مدیترانه و کشور ترکیه است و یک مقصد محبوب گردشگری و شهری پر رفت و آمد می باشد. دو قرن پیش از میلاد مسیح آنتالیا و مناطق اطراف آن گنجینه ای از محصوالات فرهنگی مصنوعی یا صنایع دستی را به وجود آوردند.

امپراتوری های فراوانی در نقاط مختلف بر آنتالیا حکمرانی می کردند و میراث عظیم این شهر را حفظ نموده اند. اگر دوست دارید سفری به این شهر بی نظیر در سال نو داشته باشید تور آنتالیا نوروز را حتما در نظر داشته باشید زیرا تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر بهاری در نوروز 1400 نوید بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز برای شما مسافران تور نوروزی آنتالیا هستند. همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل ها هم تمامی امکانات لازم را در اختار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران ایرانی هستند.

کسیک مناره از جاذبه های گردشگری آنتالیا

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی خارجی ، سفری عالی را برنامه ریزی و جهان را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس به وبسایت https://www.alefbatour.com مراجعه نمایید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13091

به "نوروز 1400 را به کجا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 1400 را به کجا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید