هیچ کس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی شاکیان نیست، کمیته معین وضعیت در انتظار معین وضعیت

به گزارش راه ساری، کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از گذشت 40 روز همچنان بلاتکلیف بوده و رئیس جدید خود را نشناخته است.

هیچ کس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی شاکیان نیست، کمیته معین وضعیت در انتظار معین وضعیت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران حدود 40 روز پیش بود که روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلایلی که هیچ گاه به شکل دقیق اعلام نشد از سمت خود استعفا کرد و به فعالیت خودش در این فدراسیون سرانجام داد اما با گذشت 40 روز از سرانجام فعالیت این کمیته، وضعیت کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال هنوز معین نیست. تمام همکاران و معاونان وثوق احمدی نیز همزمان با وی استعفا کردند تا عملا در این مدت این کمیته به طور کامل تعطیل باشد. اگر چه این خبر اوایل آبان ماه رسانه ای شد اما عملا از 20 مهر خبری از فعالیت اعضای کمیته معین وضعیت نبود.

کمیته معین وضعیت در سال گذشته یکی از فعال ترین و در عین حال تاثیرگذارترین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به شمار می رفت که در راستای شفاف سازی مطالبات بازیکنان و مربیان همچنین بدهی باشگاه ها کوشش گسترده و دقیقی انجام داد. این فعالیت ها منجر به احقاق حقوق بسیاری از طلبکاران شد اما به دلایل نامعین روزبه وثوق احمدی به کار خودش سرانجام داد و با اعلام استعفا رسما کناره گیری کرد.

روز 6 آبان یعنی حدود 22 روز فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر و خاطرنشان کرد فعالیت های مربوط به کمیته معین وضعیت مطابق برنامه های قبلی با انتخاب مسئول جدید در روز دوشنبه هفته آینده در فدراسیون فوتبال تداوم خواهد یافت. این اتفاق اما هنوز رخ نداده است.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو روز پیش در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال تاکید نمود که موضوع برخی از پرونده های مراجعان به این کمیته ارتباطی به مسائل انضباطی ندارد و باید در کمیته معین وضعیت آنالیز گردد اما سوال این است که با توجه به شرایط موجود، شاکیان چگونه می توانند به کمیته بدون مسئول و سردرگم معین وضعیت مراجعه نمایند؟

حقیقت این است که طبق روال گذشته همچنان بسیاری از بازیکنان، مربیان و باشگاهها به دنبال طرح شکایت یا پیگیری خواسته های خودشان هستند اما در شرایط مبهم این روزهای فدراسیون فوتبال طبیعتا تکلیف کمیته معین وضعیت هم معین نیست و تدبیری برای این موضوع اندیشیده نمی گردد.

شاید ضروری است حداقل فدراسیون فوتبال در این خصوص اطلاع رسانی کند که مراجعان کمیته معین وضعیت باید چه نموده و به کدام بخش مراجعه نمایند تا بتوانند حقوق قانونی خودشان را پیگیری نمایند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 767

به "هیچ کس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی شاکیان نیست، کمیته معین وضعیت در انتظار معین وضعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی شاکیان نیست، کمیته معین وضعیت در انتظار معین وضعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید