واکسن کرونا چه زمانی به فوتبال می رسد؟

به گزارش راه ساری، در پی انتشار خبر مربوط به کشف واکسن کرونا توسط دو شرکت عظیم داروسازی دنیا، دنیای ورزش نیز به صورت ویژه موضوع توزیع این واکسن را پیگیری خواهد نمود.

واکسن کرونا چه زمانی به فوتبال می رسد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر همه چیز طبق پیش بینی باشد، در سال 2021 یک میلیارد و 300 میلیون از این واکسن در سراسر دنیا توزیع خواهد شد که این رقم می تواند تا حد بسیار زیادی به کنترل کامل این بیماری یاری کند. در عین حال کشورهای مختلف بسته به وخامت و شیوع کرونا در صف دریافت این واکسن قرار دارند و به طور مثال امروز اسپانیا اعلام نموده که از شرکت فایزر که از شرکت فایزر 200 میلیون یورو واکسن کرونا خریداری خواهد نمود.

به نظر می رسد که احتمالا تا فصل بهار آینده بیماری کرونا در سراسر دنیا تا حد زیادی کنترل شده باشد و باید در انتظار شروع مجدد رقابت های ورزشی به شکل نرمال، از اواسط فصل بهار بود. این در شرایطی است که رقابت های جام ملت های اروپا 2020 و المپیک توکیو 2020 نیز که به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، در صف برگزاری قرار دارند و رویدادها و رقابت های بین المللی و همچنین رقابت های داخلی، باید با شتاب بیشتری به انجام برسند تا پس از آن دوره اصلی رقابت های انتخابی جام دنیای هم شروع بشود.

در این شرایط و در حالی که فوتبال دنیا یک دوره عجیب و غریب و تاریخی را در غیاب طرفداران برعهده داشته، با امیدواری اخبار مربوط به کشف واکسن کرونا را دنبال می نماید و این امید وجود دارد که مردم دوباره به زودی استادیوم ها را به اشغال خود در بیاورند و غریو شادی جای سکوت و صداهای ضبط شده را بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12536

به "واکسن کرونا چه زمانی به فوتبال می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا چه زمانی به فوتبال می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید