پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟

به گزارش راه ساری، آنتونی استوکس پس از کمتر از یک ماه حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و پس از ترک سرخپوشان، شیوع بیماری کرونا را علت عدم بازگشت خود به ایران بیان کرد.

پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سرخپوشان پایتخت که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری فرد با مهاجم ایرلندی خود قرارداد 250 هزار دلاری برای پنج ماه بسته بودند در هنگام عقد قرارداد با او، 158 هزار دلار پرداخت کردند اما استوکس تنها پس از 65 دقیقه بازی برای این تیم تصمیم به ترک ناگهانی پرسپولیس گرفت. باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از این بازیکن طبق قراردادش گرفت اما سرخ ها به جای مراجعه به فیفا، کمیته تعیین شرایط فدراسیون فوتبال را محل رسیدگی به شکایت احتمالی طرفین در نظر گرفته بودند.

استوکس نیز نه تنها پرداخت غرامت به پرسپولیس را نپذیرفت بلکه از طریق وکیل خود خواهان دریافت 40 هزار دلار دیگر نیز شد. حالا باشگاه پرسپولیس پس از گذشت نزدیک به 9 ماه از این پرونده و تغییرات مدیریتی به وجود آمده در طول این مدت به این نتیجه رسیده که توان دریافت غرامت از استوکس را به طور قطعی ندارد و پرونده حقوقی وی را مختومه کرد تا به نوعی بازنده این پرونده با پرداختی میلیاردی به استوکس شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12839

به "پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بازنده پرونده آنتونی استوکس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید