پرسپولیس بازی به بازی پیش برود، هیجان مانع از رعایت پروتکل می گردد

به گزارش راه ساری، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آغاز دوباره بازی های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: اتفاق خوبی است که می تواند روحیه فوتبالی ها و اهالی جامعه را بهتر کند. دوران کرونا خیلی سخت بود و همچنان سخت هم می گذرد. یک مملکت احتیاج به جامعه سالم دارد و برای کشوری مثل ایران نوعی احتیاج حیاتی بود که فوتبالش برگزار گردد. به هر حال مردم ایران فوتبال را خیلی دوست دارند و نتایج تیم محبوبشان در روحیه فردی و اجتماعی آنها تاثیرگذار است.

پرسپولیس بازی به بازی پیش برود، هیجان مانع از رعایت پروتکل می گردد

کارشناس فوتبال ایران و پیشکست پرسپولیس اضافه کرد: البته نباید فراموش کنیم که کرونا هنوز هست و باید پروتکل ها را جدی بگیریم. من فکر می کنم کادر پزشکی تیم ها واقعا کار سختی دارند.

وی یاداور شد: در بازی استقلال و فولاد گاهی اوقات بازیکنان فراموش می کردند که نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت نمایند. هیجانات بازی مانع از رعایت این موضوع شد. نمی توان هم آنها را مقصر دانست اما واقعا احتیاج است تا آنها حواس خودشان را جمع نموده و مراقب سلامتی خود و خانواده شان باشند.

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم با وجود اختلاف 10 امتیازی نسبت به سایر رقیبان توضیح داد: پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود. آنها نباید توجهی به این صحبت ها در مورد اطمینان از قهرمانی خود داشته باشند.

درخشان درباره افزایش آسیب دیدگی بین بازیکنان لیگ رجحان گفت: طبیعی است وقتی یک بازیکن بیشتر از سه ماه استراحت نموده و بعد از 120 روز بازی می نماید دچار استرس گردد. همین استرس و فشار بالای تمرینات می تواند احتمال آسیب دیدگی در بین بازیکنان حرفه ای را افزایش دهد. وظیفه کادرفنی تیم هاست که بدنسازی را به گونه ای ترتیب دهند که مصدومیتی برای بازیکنان ایجاد نگردد.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10095

به "پرسپولیس بازی به بازی پیش برود، هیجان مانع از رعایت پروتکل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بازی به بازی پیش برود، هیجان مانع از رعایت پروتکل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید