پرسپولیس - سپاهان؛ یک سال در زمین بی طرف، الکلاسیکوی ایران در خارج از تهران و اصفهان

به گزارش راه ساری، به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود اعلام نموده که باتوجه به جنجال های اخیر در بازی پرسپولیس و سپاهان، این دو تیم فصل آینده ملاقات رودرروی همدیگر را باید در شهری دیگر برگزار نمایند.

پرسپولیس - سپاهان؛ یک سال در زمین بی طرف، الکلاسیکوی ایران در خارج از تهران و اصفهان

کمیته انضباطی این رای جالب توجه را باتوجه به وقوع حوادث تلخ در چند بازی گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان صادر نموده و بر طبق آن نه تنها بازی در استادیوم آزادی و نقش دنیا برگزار نمی گردد، بلکه حتی تهران و اصفهان نیز امکان میزبانی از این ملاقات حساس را نخواهند داشت.

البته فدراسیون فوتبال، این حق را برای پرسپولیس و سپاهان قائل شده که به حکم کمیته انضباطی اعتراض نمایند و تا 7 روز دیگر، دفاعیات خود را بفرستند. هنوز تعیین نیست که پرسپولیس و سپاهان به این بخش از حکم اعتراض داشته باشند یا خیر.

بنابراین از همین حالا، پرسپولیس و سپاهان، با یک میزبانی کمتر به استقبال لیگ بیست و یکم خواهند رفت و 14 بازی را در استادیوم خانگی خود برگزار می نمایند. کمیته انضباطی اعلام نموده که مکان برگزاری بازی را سازمان لیگ تعیین می نماید.

این حکم از آن جهت اهمیت دارد که ممکن است فصل آینده اجازه ورود تماشاگران به استادیوم صادر گردد و به نوعی هواداران دو تیم یک سال از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم شوند.

پرسپولیس و سپاهان در سال های اخیر و در بازی های تهران و اصفهان، مسابقاتی جنجالی را رقم زدند که حتی غیبت تماشاگران نیز از جنجال بازی ها نکاست. پس از بازی انتشار ویدیوهایی از اتفاقاتی در حاشیه بازی اتفاق افتاده، باعث شده بود تا انتظار چنین حکمی نیز وجود داشته باشد چرا که سال پیش کمیته انضباطی برای ملاقات پرسپولیس و تراکتور هم از چنین حکمی استفاده نموده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14180

به "پرسپولیس - سپاهان؛ یک سال در زمین بی طرف، الکلاسیکوی ایران در خارج از تهران و اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - سپاهان؛ یک سال در زمین بی طرف، الکلاسیکوی ایران در خارج از تهران و اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید