پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش راه ساری، تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در استادیوم جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که کوشش دو تیم در طول 90 دقیقه نتیجه ای نداشت و دو تیم به تساوی یک - یک دست یافتند. در ادامه نیز کوشش دو تیم در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای هم بی نتیجه بود و در نهایت تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی حریف عربستانی خود را شکست داد.

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

در این ملاقات ابتدا عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 36 با یک ضربه پنالتی تیم النصر را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی این نیمه مهدی عبدی با یک ضربه سر در دقیقه 42 کار را به تساوی کشاند.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نوراللهی (96-میلاد سرلک)، کمال کامیابی نیا، بشار رسن (99-مهدی شیری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (96-آرمان رمضانی).

ترکیب النصر عربستان: براد جونز، سلطان الغنام (70-عسامه خلف)، عبدالله مادو، عبدالله الخیبری، مایکون پریرا، عبدالمجید الصلیهم (105-فراس البریکان)، گونسالو مارتینس، عوض خمیس (105- عبدالرحمن العبید)، عبدالفتاح عسیری، خالغنام (46-ایمن یحیی) و عبدالرزاق حمدالله.

ضربات پنالتی تیم پرسپولیس را به ترتیب حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، شجاع خلیل زاده و تبدیل به گل کردند. ضربات پنالتی تیم النصر را هم به ترتیب عبدالله مادو، گونسالو مارتینس، عبدالرحمن العبید تبدیل به گل کردند و مایکون پریرا پنالتی چهارم این تیم را از دست داد.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11838

به "پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید