چراغ سبز ترامپ برای سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه

به گزارش راه ساری، یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه بر پایه دستوراتی بوده است که رئیس جمهور آمریکا با اجرای آن موافقت نموده است.

چراغ سبز ترامپ برای سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از آنکه دمشق مدعی شد نیرو های آمریکایی محصولات کشاورزی سوریه را به آتش کشیدند، وبگاه خبری شبکه اسکای نیوز به نقل از روزنامه آمریکایی اینترنشنال بیزنس تایمز در این ارتباط گزارش داد که از بین بردن این محصولات طبق دستوراتی انجام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با آن موافقت نموده است.

طبق این گزارش، نیرو های آمریکایی طی روز های گذشته با استفاده از بالگرد های آپاچی و پرتاب بالن های حرارتی در مزارع گندم استان الحسکه باعث آتش سوزی در زمین های کشاورزی این استان شدند.

مقامات سازمان ملل نیز ضمن ابراز نگرانی از آتش سوزی در زمین های کشاورزی سوریه، گفتند که این اقدام درست در زمانی انجام شده است که ویروس کرونا امنیت غذایی را در بعضی مناطق به مخاطره انداخته است.

در گزارش اینترنشنال بیزنس تایمز آمده است که نیرو های آمریکایی این اقدام را بر پایه دستورات کاخ سفید انجام داده اند.

به گفته بعضی منابع، مجموع زمین هایی کشاورزی که تنها در تاریخ هفدم ماه مِی در استان های حلب (غرب سوریه)، استان الرقه (شمال سوریه) و الحسکه (شمال شوریه) آتش گرفته است، به 300 هکتار می رسد.

در همین ارتباط، استا ن های الدرعاء و السویداء نیز چند روز پیش شاهد حادثه ای مشابه بودند؛ طبق گزارش ها، ده ها هکتار زمین کشاورزی در این دو استان تبدیل به خاکستر شده است.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9453

به "چراغ سبز ترامپ برای سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز ترامپ برای سوزاندن محصولات کشاورزی در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید