چرویچنکو: اگر سردار آزمون جدا نشود شاید شروع به ناسازگاری کند!

به گزارش راه ساری، مالک پیشین یکی از مشهورترین تیم های فوتبال روسیه معتقد است زنیت سن پترزبورگ باید به سردار آزمون اجازه جدایی و پیوستن به تیم مورد علاقه اش را بدهد.

چرویچنکو: اگر سردار آزمون جدا نشود شاید شروع به ناسازگاری کند!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، آندره چرویچنکو می گوید سران تیم زنیت سن پترزبورگ باید با فروش سردار آزمون، الکساندر کوکورین را جایگزین کنند.

مالک پیشین باشگاه اسپارتاک مسکو درباره پیشنهادهای اروپایی سردار آزمون از انگلیس و ایتالیا گفت: البته او بازیکن خوبی است، اما دیگر خیلی جوان نیست. سردار آزمون 25 سال دارد. اگر زنیت برای این مهاجم ایرانی پیشنهادی با پول خوبی دریافت می کند باید آن را مورد بررسی قرار دهد و بازیکن مصمم تری جایگزین او شود.

وی در ادامه افزود: سردار آزمون مدتی طولانی است در روسیه بازی و زندگی می کند. البته که تمایل دارد تا دیگر رقابت های اروپایی را تجربه کند. معتقدم چنین بازیکنانی باید فروخته شوند، در غیر این صورت ممکن است شروع به ناسازگاری کنند. من حتی برای پنج میلیون بیشتر بازاریابی نمی کنم، زیرا باشگاه زنیت به چنین پولی نیازی ندارد. این باشگاه با فروش سردار آزمون می تواند بازیکن برجسته ای با رده سنی 21 تا 22 سال جذب کند.

آندره چرویچنکو در انتها گفت: همچنین اگر سردار آزمون از زنیت جدا شود الکساندر کوکورین می تواند نقش فعالی برای این تیم در چند سال ایفا کند. او هنوز قادر به بازی در بالاترین سطح است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8957

به "چرویچنکو: اگر سردار آزمون جدا نشود شاید شروع به ناسازگاری کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرویچنکو: اگر سردار آزمون جدا نشود شاید شروع به ناسازگاری کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید