چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می شویم ، امشب در خانه هایمان جشن می گیریم

به گزارش راه ساری، چند ساعت بیشتر به شروع ملاقات پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است.

چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می شویم ، امشب در خانه هایمان جشن می گیریم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ، قلب ایران امروز در قطر می تپد جایی که دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای در استادیوم الجنوب قطر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می فرایند.

اینبار فوتبال ایران به نسبت فینال 2018 به قهرمانی پرسپولیس امیدوارتر است.

در این رابطه حسین کلانی عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و کاپیتان اسبق سرخ ها به خبرنگاران گفت: پرسپولیس 100 درصد که نه، هزار درصد چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می گردد. این تیم از ویژگی های مثبتی برخوردار است که می تواند آن را به قله آسیا برساند.

کلانی اضافه کرد: زور اولسان هیوندای به پرسپولیس نمی رسد. می دانید چرا؟ چون پرسپولیس پشتوانه خوبی دارد که حجم بیشتر این پشتوانه از سوی طرفداران است. این مردم از لحاظ روحی و روانی تیم محبوب خود را به بهترین شکل ممکن حمایت می نمایند.

پیشکسوت سرخ ها مطرح نمود: پرسپولیس تا امروز کوشش های زیادی نموده است و این کوشش ها امروز باید به قهرمانی ختم شد. علاوه بر آن بازیکنان آنچنان انگیزه زیادی دارند که داشتن چنین انگیزه ای برای هر بازیکنی تضمین نماینده پیروزیت است.

عضو کمیته پیشکسوتان پرسپولیس یادآور شد: سرخ ها در مدت اخیر با مسائل زیادی روبرو بودند که همه این مسائل را پشت سر گذاشتند. آنها با توانایی خود و عرقی که نسبت به پیراهن پرسپولیس دارند هر مسئله ای را شکست می دهند. امروز هم این رویه ادامه دارد.

وی گفت: پیش بینی نتیجه فینال امروز به طور دقیق امکان پذیر نیست. در این موارد پیش بینی بسیار سخت تر از قبل می گردد. در ورزش اصلا همواره پیش بینی مشکل است.

کلانی بیان داشت: مسئله روحی و روانی در یک بازیکن بسیار مهم تر از توانایی های فنی اوست. بر اساس شرایط روحی و روانی یک بازیکن می توان گفت که پیروز هستند یا خیر. پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن شادی آفرین باشد.

این پیشکسوت سرخ ها در خاتمه گفت: ما امروز قهرمان می شویم و چیزی جز این نباید بگویم. اما درخواستی از طرفداران فوتبال ایران دارم. برای جشن قهرمانی به خیابان ها نیایید. شرایط کشور بسیار ویژه است. سعی کنید در همان خانه جشن بگیرید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13195

به "چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می شویم ، امشب در خانه هایمان جشن می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ساعت دیگر قهرمان آسیا می شویم ، امشب در خانه هایمان جشن می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید