کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده&zwnjاند

به گزارش راه ساری، تعدادی از کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده اند.

کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده&zwnjاند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،گزارشاتی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.2 در سایت اپل و ردیت منتشر شده است. آنطور که کاربران گزارش کرده اند، پس از نصب بروزرسانی جدید باتری آیفون سریع تر خالی می شود و مدت زمان شارژ نیز بیشتر از معمول طول می کشد. برخی از کاربران می گویند مشکل حادتر است و باتری دیوایس آنها در کمتر از نیم ساعت بیش از 50 درصد کم شده و با استفاده عادی حدود 5 درصد در تنها چند دقیقه از دست رفته است.

در ادامه گزارش آمده که این مشکل احتمالاً نرم افزاری است چرا که چندین کاربر مشکل گیر کردن باتری در درصدهای بالا و کاهش آن و همچنین افزایش ناگهانی درصد باتری پس از ریست کردن دیوایس را تجربه کرده اند. این مشکل عمدتاً در آیفون های قدیمی تر مثل آیفون XS، آیفون 7، آیفون 6s و نسل اول آیفون SE دیده شده است. برخی از کاربران آیپد پرو 2018 نیز پس از نصب iPadOS 14.2 با چنین مسئله ای روبرو شده اند.

iOS 14.2 و iPadOS 14.2 تنها دو هفته پس از iOS 14.1 و iPadOS 14.1 با قابلیت ها و اموجی های جدید منتشر شدند. تا به امروز گزارشی در مورد برطرف شدن مشکل تخلیه باتری در بروزرسانی iOS 14.2.1 منتشر نشده است. نسخه آزمایشی iOS 14.3 و iPadOS 14.3 مدتی قبل منتشر شد، بنابراین اپل احتمالاً مشکل را در این آپدیت برطرف کرده است. این نسخه همچنین پشتیبانی از فرمت ProRAW را به آیفون 12 آورده و باگ های جزئی اپ های Home, Health و Weather را برطرف کرده است.

آنطور که در گزارش آمده، کاربرانی که آیفون قدیمی دارند و هنوز بروزرسانی iOS 14.2 را نصب نکرده اند، بهتر است کمی دست نگه دارند تا نسخه 14.3 منتشر شود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13088

به "کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده&zwnjاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده&zwnjاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید