کارت اعتباری سهام عدالت، از هفته آینده توزیع می گردد

به گزارش راه ساری، حسین فهیمی درباره نحوه پرداخت کارت های اعتباری سهام عدالت، گفت: اقدامات لازم برای پرداخت کارت اعتباری اجرا شده است، اما به دلیل بعضی ایرادات بین بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی، اعلام عمومی نشد با برطرف این مشکل از ابتدای هفته آینده دارندگان سهام عدالت می توانند به واسطه سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت نمایند.

کارت اعتباری سهام عدالت، از هفته آینده توزیع می گردد

وی ادامه داد: با 7 بانک، تعامل صورت گرفت و بانک ملی پیشگام برای پرداخت کارت های اعتباری به پشتوانه سهام عدالت است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در ابتدا سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت نام کردند و احراز هویت شدند درخواست آنالیز دارایی را به شرکت سپرده گذاری ارسال و بعد از آنالیز، شرکت سپرده گذاری به بانک ارسال و در نهایت بانک، سقف تضمین را مشخص می کرد و دوباره به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می شد.

وی اضافه نمود: کارهای اداری بین سپرده گذاری و بانک ها به صورت دستی انجام می شد که تصمیم گرفتیم تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با اپلیکیشن بانک ها، درخواست خود را ثبت نمایند.

فهیمی گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام نمایند و احراز هویت شوند تا بتوانند 60 درصد سهام خود را، کارت اعتباری دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: زمانی که دارنده سهام عدالت درخواست خود را می دهد، شرکت سپرده گذاری مرکزی، قیمت پایانی روز قبل سهام را مبنا برای تضمین قرار می دهد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13850

به "کارت اعتباری سهام عدالت، از هفته آینده توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت اعتباری سهام عدالت، از هفته آینده توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید