کالدرون با بعضی بازیکنان اختلاف نظر داشت، من هم جزو نفراتی هستم که از شرایط اقتصادی خود ناراحت هستند

به گزارش راه ساری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. وی مربی و بازیکن بزرگی بوده است اما با بعضی بازیکنان اختلاف نظرهایی داشت و نمی دانست با آنها چگونه برخورد کند.

کالدرون با بعضی بازیکنان اختلاف نظر داشت، من هم جزو نفراتی هستم که از شرایط اقتصادی خود ناراحت هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران سیدجلال حسینی در تبادل نظر با رادیو ایران درباره چهارمین قهرمانی پرسپولیس در استادیوم خالی مسجد سلیمان و بدون حضور طرفداران اظهار کرد: طرفداران یکی از قوی ترین بازوهای پرسپولیس هستند و وقتی آنها در استادیوم نیستند، کار برای ما خیلی سخت می گردد. بچه های پرسپولیس با وجود کرونا و سایر مسائل خیلی آماده بودند و خیلی هم کوشش کردند. چهار هفته مانده به اتمام لیگ قهرمان شدیم که آن را به طرفداران تقدیم می کنیم.

وی اضافه کرد: طرفداران قبل از کرونا همواره کنار ما بودند و پس از شیوع کرونا که بحث تعطیلی لیگ مطرح شد، با همه جنگیدند . تلخ ترین بخش ماجرا این است که آنها نمی توانند در جشن قهرمانی شرکت نمایند.

کاپیتان پرسپولیس درباره برنامه های کادرفنی این تیم برای چهار هفته باقی مانده لیگ گفت: تصمیم گیرنده اصلی یحیی گل محمدی و همکارانش هستند و فکر می کنم ادامه لیگ را هم جدی می گیرند. با همین وجود شرایط مان به دلیل آسیب دیدگی بعضی بازیکنان سخت است و در ملاقات با نفت مسجد سلیمان بازیکنان کمی در اختیار داشتیم.

حسینی درباره اینکه تا چه زمانی قصد بازی دارد، شرح داد: من اکنون با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی توان پیش بینی کرد در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. همچنان در خدمت تیم هستم و هرجا بتوانم کوشش می کنم. همواره گفته ام اگر به تمرین فردای تیم برسم یعنی همچنان می توانم فوتبال بازی کنم. در حال حاضر مهم ترین موضوع تمرین کردن است و اینکه روز به روز پیش برویم خیلی بهتر است تا اینکه اکنون بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم.

وی درباره اطاعت کردن از دستور کادرفنی برای نیمکت نشینی اش و در اختیار تیم بودن خود گفت: سال ها فوتبال بازی نموده و همواره هم فیکس بوده ام. آن سالی که در تیم ملی زمان کی روش نیمکت نشین بودم و همین سال جاری هم در بعضی بازی های پرسپولیس ذخیره بودم، به تصمیم کادرفنی احترام گذاشتم. تصمیم گیرنده سرمربی است و بازیکن هیچ وقت نمی تواند تصمیم مخالفی بگیرد. وی هرچه صلاح بداند بازیکن باید انجام بدهد. بازیکن هایی که عظیم تر هستند باید بیشتر به تصمیم های سرمربی احترام بگذارند تا جوان ها الگو بگیرند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا همچنان آرزوی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، توضیح داد: فکر می کنم پس از اینکه نتوانستیم در فینال دو فصل قبل لیگ قهرمانان قهرمان شویم، حسرت عظیمی روی دل ما ماند. تیم های عربی مانند الدحیل سرمایه گذاری زیادی انجام می دهند و نمی توانیم خود را با آنها مقایسه کنیم. همین حالا حریفان ما بازیکنان عظیم جهان را برای رقابت هایی که قرار است به شکل متمرکز در دوحه برگزار گردد جذب می نمایند. همین مسائل کار را برای تیم های ایرانی سخت می نماید.

وی اضافه کرد: تیم های کشورمان داخل ایران هم مشکل دارند و هزینه های زیاد سبب شده تمام تیم ها بدهکار باشند. متاسفانه همین فشارها سبب می گردد آنها نتوانند بازیکن خوب خارجی جذب نمایند. لیگ ایران یکی از قوی ترین لیگ های آسیا است و بازیکنان باکیفیتی در آن حضور دارند. با این وجود رقابت با تیم هایی که سرمایه گذاری زیادی دارند برای ما سخت است. امیدوارم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیروز عمل نمایند.

مدافع پرسپولیس درباره تفاوت پرسپولیس گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی گفت: بازیکنان ما اکنون خیلی همدل هستند و بچه ها کنار هم لذت می برند. کالدرون هم خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. وی مربی و بازیکن عظیمی بوده است اما با بعضی بازیکنان اختلاف نظرهایی داشت و نمی دانست با آنها چگونه برخورد کند. البته در همان زمان هم بچه های ما زحمت کشیده و کوشش می کردند و به صدر جدول هم رسیدیم.

حسینی توضیح داد: اکنون بازیکنان و کادرفنی کنار هم هستند و مربیان پرسپولیس بازیکنان شان را دوست دارند. گل محمدی و کادرش همواره ما را حمایت نموده و پشت بچه ها هستند. با همدلی خاص به نتیجه خیلی خوبی رسیده ایم و امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد. باشگاه هم باید در راستای بازیکنان حرکت کند تا مسائل حل گردد.

وی درباره اینکه آیا برای فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد، پاسخ داد: من قرارداد دارم. تکرار پیروزیت و انجام دادن کار عظیم تر خیلی سخت است. رقیبان هم با برنامه ریزی و هزینه کار را برای ما سخت تر می نمایند. امیدوارم رسول پناه و سایر مسئولان باشگاه درک نمایند پس از پیروزیت ها کار دشواری پیش رو دارند. باید با یک برنامه ریزی دقیق از کادرفنی حمایت نمایند. برآورده کردن نیازهای کادرفنی وظیفه باشگاه است و امیدوارم سال آینده پرقدرت تر کار کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره علاقه مندی مردم به خودش گفت: مردم همواره به من لطف داشته و جبران این موضوع کار ما را سخت می نماید. امیدوارم از من راضی باشند.

حسینی درباره اینکه آیا خودش هم جزو بازیکنانی بوده که رسول پناه به آنها گفته است باید 40 درصد از طلب شان را ببخشند، اظهار کرد: من هم جزو همان نفرات هستم اما رسول پناه باید طلب بچه ها را پرداخت کند . از سال های گذشته مطالباتی داریم که قرار بود ایرج عرب پرداخت کند که این کار انجام نشد. در زمان انصاری فرد هم این اتفاق نیفتاد. این دو مدیر طلب سال گذشته ما را جزو پول هایی که سال جاری دادند حساب کردند که به همین دلیل بازیکنان ناراحت هستند. اکنون هم رسول پناه می خواهد مشکل را حل نماید.

4127

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11726

به "کالدرون با بعضی بازیکنان اختلاف نظر داشت، من هم جزو نفراتی هستم که از شرایط اقتصادی خود ناراحت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون با بعضی بازیکنان اختلاف نظر داشت، من هم جزو نفراتی هستم که از شرایط اقتصادی خود ناراحت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید