کرواسی بر گردشگری داخلی و کاهش قیمت ها تمرکز می کند

به گزارش راه ساری، گری کاپلی وزیر گردشگری کرواسی از برنامه های وزارت گردشگری این کشور برای تمرکز بر روی گردشگری داخلی در دوران پس از کرونا گفت.

کرواسی بر گردشگری داخلی و کاهش قیمت ها تمرکز می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از توتال کروشیا نیوز، گری کاپلی وزیر توریستی کرواسی در نشستی مطرح نمود: توریستان داخلی نمی توانند فصل توریستی در کرواسی را نجات بدهند، چراکه سهم آن ها در ترافیک کلی در دو سال گذشته، حدود 12 درصد بوده است، اما زمانی که اقدامات مقابله با کرونا به تصمیم مرکز محافظت از شهروندان به سرانجام برسد، مطمئناً توریستی روی آن ها حساب می کند.

او در جواب به سؤالات خبرنگارها گفت: ما همیشه پروژه های ویژه ای را برای توریستان محلی آماده داریم. امسال همه باید قدر یک هفته تعطیلی شان را بدانند و کارت تخفیف کرو کارت (Cro card) هم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. البته این ربطی به دوران کرونا ندارد، چون ما مدت ها قبل از عالم گیری کرونا این پروژه ها را آماده کرده بودیم.

کاپلی گفت که در کارکرد کرو کارت تجدیدنظر خواهد شد و قطعاً تلاش می کنند که به طریقی از آن استفاده شود که هدفش در کرواسی را محقق کند و صر فا به سواحل و رستوران ها محدود نشود، بلکه در سرتاسر کشور و برای آفرهای مختلف استفاده شود تا به این ترتیب مصرف و عواید توریست داخلی را ارتقا بدهد.

اودر پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسید درصورتی که شرایط سلامتی به حالت عادی بازشود، آیا امسال قیمت های توریستی ارزان تر خواهد شد تا بتوان توریستان داخلی بیشتری جذب کرد، وزیر توریستی مطرح نمود: مطمئناً قیمت ها پایین تر خواهد بود و همه چیز برای توریستها ارزان تر تمام خواهد شد.

وزیر توریستی کرواسی با اشاره به اینکه آن ها در موقعیتی شبیه به کمپ ها قرار دارند، گفت: خدمات ارزان تر خواهد بود، مخصوصاً در بخش های اقامتی خصوصی، که قطعاً برای برنامه ریزی توریستها اهمیت زیادی دارد و می توانند تجربه باکیفیت تر از اقامت خود داشته باشند و دسترسی به طبیعت برایشان آسان تر باشد.

به علاوه، او باور دارد که توریستی دریایی بیشتر مورد تأکید قرار خواهد گرفت و با توجه به این حقیقت که کرواسی کشوری با بیشترین کشتی های چارتری در دنیاست، این نکته اهمیت بیشتری پیدا می کند. او همچنین باور دارد که باقیمت های منطقی، این بخش از توریستی در مواقع خاص برای پذیرش توریستان داخلی آمادگی بیشتری خواهد داشت.

کاپلی همچنین یادآور شد که ازآنجایی که محقق کردن برنامه های امسال امکان پذیر نیست، هیئت توریست ملی کرواسی (HTZ) برنامهٔ کاری و مالی سالانهٔ خود را ملغی می کند و برای کارمندانش در زاگرب و دفاتر کنندگی یک کاهش 30 درصدی در حقوق را اعلام خواهد کرد و به نظام گستردهٔ توریستی هم توصیه می کند که همین کار را انجام دهند.

او گفت: ما برای فعالیت های بازاریابی درزمانی که اقدامات علیه ویروس کرونا به سرانجام برسد و تسهیلات توریستی کارشان را از سر بگیرند، برنامه هایی داریم. دیروز وظیفه ای را بر عهده HTZ گذاشتیم که طی 14 روز لوایحی را آماده کنند که اگر برای مثال توریستانی از اتریش یا هر کشور دیگری در نزدیکی ما بخواهد به کرواسی بیاید، ما بتوانیم از این نزدیکی و امکان سفر زمینی و با اتومبیل شخصی نهایت بهره را ببریم. پس اگر ببینیم که مرزها بازشده اند یا محدودیت ها کمتر شده اند، در 14 روز آینده برای فعالیت های بازاریابی در این بازارها آمادگی کامل خواهیم داشت.

toure-kish.ir: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

3ye.ir: گلچینی از بهترین های وب

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8780

به "کرواسی بر گردشگری داخلی و کاهش قیمت ها تمرکز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرواسی بر گردشگری داخلی و کاهش قیمت ها تمرکز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید