کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!

به گزارش راه ساری، شیوع گسترده بیماری کرونا در دنیا و تعطیلی لیگ های فوتبال موجب شده مسابقات لیگ ناشناخته و ضعیف تایوان از درآمد بی سابقه حق پخش تلویزیونی برخوردار گردد.

کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!

به گزارش خبرنگاران، لیگ تایوان از جمله معدود مسابقات فوتبالی است که در این مقطع زمانی جریان دارد و در همین حال حق پخش تلویزیونی این مسابقات که پیش از این در سطح دنیا ارزش چندانی نداشت با قیمت های بی سابقه به فروش می رسد.

به نوشته روزنامه تایپه تایمز مسئولان فدراسیون فوتبال تایوان توقف مسابقات فوتبال در سایر کشورهای دنیا را یک فرصت طلایی دانسته و درخواست های زیادی برای فروش امتیاز پخش مسابقات لیگ این کشور دریافت نموده اند.

فدراسیون فوتبال تایوان درخواست هایی از بعضی کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی، کره جنوبی و چند کشور آسیایی دیگر دریافت نموده در حالی که دو هفته ابتدایی بازی های لیگ این کشور به وسیله یوتیوب به صورت آنلاین پخش شد. در همین حال مذاکرات برای فروش حق پخش بازی های هفته های بعدی با قیمت هایی بی سابقه ادامه دارد!

براساس اعلام دولت تایوان در این کشور 420 مورد ابتلا به بیماری کرونا و 22 مورد فوت ناشی از این بیماری گزارش شده است، اما بازی های لیگ همچنان دنبال می گردد.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8875

به "کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید