گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی کالا کذب است

به گزارش راه ساری، صبح امروز در حالی که همکاران عملیات ما، علی رغم نگرانی شیوع ویروس کرونا، در حال آماده سازی و ارسال ماسک های سفارش گذاشته شده مشتریان دیجی کالا بودند، مامورین سازمان تعزیرات حکومتی به مرکز پردازش دانش مراجعه کردند و بدون شرح 34 هزار عدد ماسک فروخته شده به مشتریان دیجی کالا را جمع آوری کردند.

گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی کالا کذب است

در حالی که طبق صورت جلسه سازمان تعزیرات 34 هزار ماسک موجود بوده است، این عدد در گزارش مغرضانه شبکه تلویزیونی ایران کالا، به دروغ 5 میلیون عدد عنوان شد.

گفتنی است که کلیه این 34 هزار عدد ماسک در چندین روز پیش به فروش رفته و به نوبت در حال آماده سازی و ارسال به مشتریان بوده است. در ضمن دیجی کالا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از فروش این ماسک ها هیچ انتفاع مالی نداشته و این ماسک ها را با قیمت خرید به فروش رسانده است.

بر این اساس هرگونه ادعای احتکار و سواستفاده از ارائه این خدمات به هموطنان در سراسر ایران، بی اساس، مغرضانه و کذب کامل است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که دیجی کالا چهار روز پیش طی نامه ای رسمی به وزارتخانه های ارتباطات، بهداشت و صمت آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن تمام توان لجستیکی و زیرساختی برای عرضه ماسک و کیت های بهداشتی را با حاشیه سود صفر و بدون هیچ چشم داشت مالی، اعلام نموده بود. (نامه پیوست شده است).

همانطور که پیش از این به اطلاع مردم عزیز کشور رسانده بودیم، دیجی کالا با تمام توان زیرساختی و لجستیکی خود برای هرگونه یاری در اختیار مردم و بخش سلامت کشور است. بر این اساس دیجی کالا تنها در هفته اول پس از اعلام خبر شیوع کرونا بیش از 220 هزار ماسک با سود صفر توزیع نموده است.

ضمن عذرخواهی از 8 هزار مشتری عزیز دیجی کالا که از نقاط دور و نزدیک کشور این 34 هزار ماسک را خریداری نموده بودند، اعلام می کنیم که این ماسک ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، واقع شده است و در نتیجه قادر به ارسال سفارش شما نیستیم.

اطمینان خاطر می دهیم در اسرع وقت مبالغ پرداخت شده، به صورت کامل به مشتریان توسط دیجی کالا عودت داده می گردد.

کارکنان دیجی کالا فرزندان این کشور هستند و در این شرایط سخت بدون تعطیلی، با پذیرش همه خطرات و با تمام توان در کنار مردم عزیز ایران ایستاده اند.

خاطر نشان می گردد براساس ماده 6 بند 11 قانون مطبوعات؛ شبکه ایران کالای صداوسیما و کلیه رسانه هایی که این خبر را منتشر نموده اند ملزم به انتشار تکذیبیه دیجی کالا هستند. شکایت و پیگیری حقوقی برای دیجی کالا محفوظ است.

پیوست ها:

toure-kish.ir: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

3ye.ir: گلچینی از بهترین های وب

منبع: مجله شنبه
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8337

به "گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی کالا کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی کالا کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید