گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوضاع قره باغ

به گزارش راه ساری، رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در تماسی تلفنی درباره تحولات اخیر قره باغ و ضرورت انتها بخشیدن به درگیری های ارمنستان و جمهوری آذربایجان در این منطقه به وسیله راهکارهای سیاسی مصاحبه کردند.

گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوضاع قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سرویس رسانه ای کاخ کرملین چهارشنبه شب در بیانیه ای بیان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای ترکیه ای وی رجب طیب اردوغان به صورت تلفنی با یکدیگر در مورد تحولات قره باغ بحث و گفتگو نموده اند.

بر اساس بیانیه کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای ترکیه ای وی رجب طیب اردوغان در گفتگویی تلفنی بر ضرورت حل وفصل بحران قره باغ به وسیله یک فرآیند سیاسی مبتنی بر توافقات میسنک تأکید کردند.

در ادامه بیانیه کاخ کرملین آمده است: رئیس جمهور پوتین در این گفتگوی تلفنی از دخالت گروه های شبه نظامی [تروریست هایی که گفته می گردد از سوریه به منطقه درگیری منتقل شده اند] در قره باغ به شدت ابراز نگرانی کرد.

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داده است که رجب طیب اردوغان در گفتگو با همتای روسی خود با انتقاد از سیاست های ارمنستان در قبال منطقه مورد مناقشه قره باغ اعلام نموده است که ارمنستان میخواهد اشغالگری 30 ساله خود در قره باغ را به یک شرایط عادی تبدیل کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11636

به "گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوضاع قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره اوضاع قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید