گوشی پرچم دار ال جی V60 با باتری 5000 میلی آمپری عرضه می گردد

به گزارش راه ساری، بر اساس گزارش های مطرح شده، ال جی ابتدا قصد داشته گوشی V60 را در نمایشگاه MWC 2020 معرفی کند که به دلیل تهدید ویروس کرونا در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت. در هر صورت یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass دو تصویر تبلیغاتی از گوشی ال جی V60 منتشر نموده که بخشی از ویژگی های این گوشی را نشان می دهند.

گوشی پرچم دار ال جی V60 با باتری 5000 میلی آمپری عرضه می گردد

یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی، تعبیه باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی است که 1000 میلی آمپر بزرگ تر از پرچم داران سال 2019 ال جی به حساب می آید. امیدواریم ال جی در کنار این موضوع سرعت شارژ را هم تا حد زیادی افزایش داده باشد تا کاربران بتوانند در زمان اندکی این باتری را شارژ نمایند. ضمناً به نظر می رسد ظرفیت باتری ال جی V60 برابر با گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ خواهد بود.

طبق این تصاویر، باید به وجود دوربین چهارگانه و 4 میکروفون هم اشاره کنیم. گوشی های ال جی در چند سال اخیر توجه ویژه ای به قابلیت ضبط و پخش صدا داشته اند و وجود 4 میکروفون نشان می دهد که گوشی مذکور حداقل از لحاظ ضبط صدا حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت. ضمناً به نظر می رسد این گوشی مجهز به جک هدفون است که اگر این موضوع صحت داشته باشد، از معدود پرچم دارانی خواهد بود که با این قابلیت روانه بازار می گردد. سامسونگ اخیرا این مشخصه را از گوشی های خود حذف نموده و شیائومی هم فقط برای پرچم داران مقرون به صرفه خود مانند Mi 9T پرو این قابلیت را ارائه می دهد.

همانطور که احتمالا می دانید، بخش موبایل ال جی شرایط چندان مساعدی ندارد و امیدواریم در سال 2020 با عرضه گوشی های جذاب تر و البته ارزان تر بتواند آمار فروش گوشی های خود را افزایش بدهد.

منبع: Android Authority

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7881

به "گوشی پرچم دار ال جی V60 با باتری 5000 میلی آمپری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچم دار ال جی V60 با باتری 5000 میلی آمپری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید