یمن حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان را دفع کرد

به گزارش راه ساری، نیروهای مسلح یمن حمله گسترده نیروهای ائتلاف سعودی در مرزهای جنوبی عربستان را طی یک درگیری سه ساعته دفع کردند و شمار دیگری از عناصر سعودی هم در مناطق مرزی نجران و جیزان کشته یا زخمی شدند.

یمن حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان را دفع کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای مسلح یمن حمله سنگین نیروهای ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی شمال یمن با جنوب عربستان دفع کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک مقام نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن اظهار داشت: رزمندگان یمنی در در یک درگیری سه ساعته حمله گسترده ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی مجازه در استان عسیر در جنوب عربستان دفع کردند.

شبکه المسیره به دنبال این خبر هم اظهار داشت دو خودروی نظامی مزدوران ارتش عربستان بر اثر انفجار بمب های دستی در منطقه مرزی البقع مشرف به استان نجران عربستان منهدم شده و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

در منطقه جیزان هم شماری از مزدوران ائتلاف سعودی در کمین یگان مهندسی در منطقه مشرف به ارتفاعات ام بی سی کشته یا زخمی شدند.

شماری از مزدوران ائتلاف سعودی هم صبح امروز در انفجار یک شبکه مین کاشته شده در منطقه مشرف به ارتفاعات ام.بی.سی جازان (جیزان) کشته یا زخمی شدند.

یک خودروی حامل مزدوران ارتش عربستان هم عصر روز گذشته بر اثر انفجار یک بمب دستی در بیابان های الاجاشر در منطقه نجران در مرز شمال یمن با عربستان منهم شد و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

یگان ضدزره ارتش یمن هم از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف سعودی در حمله راکتی به منطقه مربع شجع در غرب نجران اطلاع داد.

ائتلاف سعودی-اماراتی و مزدورانش در پاسخ به خسارت سنگین دو هفته اخیر به نیروهای دولت مستعفی منصور هادی در جبهه نِهم در شرق صنعاء و دیگر استان های مأرب، الجوف، تعز، و إب با شعله ور کردن آتش حملات خود در جبهه ساحل غربی و الحدیده و کوشش برای پیشروی در شمال یمن درصدد جبران خسارات خود برآمده اند، اما به دستاوردی نرسیده اند.

ص

kalarena.com: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

namasho.com: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7991

به "یمن حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان را دفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن حمله گسترده ائتلاف سعودی در مرز با عربستان را دفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید