یونس امامی به نیمه نهایی رفت، دو آزادکار در انتظار شانس مجدد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا که از صبح امروز در فنلاند شروع شده، یونس امامی به نیمه نهایی مسابقات وزن 60 کیلوگرم راه یافت.

یونس امامی به نیمه نهایی رفت، دو آزادکار در انتظار شانس مجدد

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به توضیح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید. وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به فزونی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف عبداله احمداف از روسیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد. وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت، اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی باشد تا وی نیز برای ادامه کار به گروه بازنده ها راه یابد.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 بازنده شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6050

به "یونس امامی به نیمه نهایی رفت، دو آزادکار در انتظار شانس مجدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونس امامی به نیمه نهایی رفت، دو آزادکار در انتظار شانس مجدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید