2 کارمند کاخ سفید از سه هفته قبل به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش راه ساری، یک روزنامه آمریکایی نوشت دو کارمند مقیم کاخ سفید که ارتباط مستقیم با ترامپ نداشتند، از دو هفته قبل به کرونا مبتلا شده اند.

2 کارمند کاخ سفید از سه هفته قبل به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که تست کرونای دو نفر از کارکنان مقیم کاخ سفید که با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یا همسر وی ملانیا ترامپ ارتباط مستقیم نداشتند، حدود سه هفته قبل مثبت شده بود.

پس ازآنکه آدینه هفته گذشته، تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد، نیویورک تایمز به نقل از منابع مطلع، گزارشی را درباره تست مثبت کرونای کارکنان مقیم کاخ سفید تهیه کرد.

علی رغم آنکه ترامپ روز آدینه از ابتلای خود و همسرش به کرونا اطلاع داد اما نیویورک تایمز گزارش کرد که موارد مثبت ابتلا به کرونا در میان کارکنان مقیم کاخ سفید، سؤالاتی را درباره چگونگی و زمانی که احتمالاً رئیس جمهور در معرض ویروس کووید-19 قرارگرفته، مطرح می نماید.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیل، جود دیر سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره موارد مثبت ابتلا به کرونا در میان دو تن از کارکنان مقیم کاخ سفید گفت: کاخ سفید در مورد اطلاعات سلامت فردی کارکنان خود اظهارنظر نمی نماید اما هرگونه موارد مثبت ابتلا را جدی می گیرد و برنامه ها و رویه های گسترده ای را برای جلوگیری از شیوع بیشتر (کرونا در کاخ سفید) در نظر گرفته است.

وی درباره طرح های کاخ سفید برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در این محل گفت: ردیابی کامل تماس ها (با افراد آلوده به کرونا) مطابق با دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری فدرال (CSC) شامل برنامه ها می گردد و اطلاعیه ها و توصیه های مناسبی ارائه می گردد.

ترامپ روز آدینه بیان کرد که تست کرونای وی مثبت بوده است و اواخر همان روز به وقت محلی به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد و در جدیدترین به روزرسانی ها از شرایط سلامت وی، گزارش شده است که در صورت ادامه فرایند بهبودی، فردا احتمالاً از بیمارستان مرخص می گردد.

طبق این گزارش، شماری از اعضای جمهوری خواه دولت ترامپ نیز پس از اعلام این خبر، بیان کردند که تست کرونای آن ها نیز مثبت بوده است.

4106/

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11892

به "2 کارمند کاخ سفید از سه هفته قبل به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کارمند کاخ سفید از سه هفته قبل به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید