6 شهردار آمریکایی خواستار برخورد کنگره با اقدامات غیرقانونی ترامپ شدند

به گزارش راه ساری، 6 شهردار آمریکایی از کنگره خواسته اند تا اقدام ترامپ در استقرار نیروهای فدرال در شهرهای آنها را متوقف کند.

6 شهردار آمریکایی خواستار برخورد کنگره با اقدامات غیرقانونی ترامپ شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شهرداران 6 شهر آمریکا از کنندگان کنگره خواسته اند تا استقرار نیروهای فدرال توسط دولت ترامپ را متوقف کنند.

بر اساس این گزارش، شهرداران آمریکایی بر این باورند که حضور نیروهای فدرال موجب تشدید تنش ها در اعتراضات ضد نژادپرستی در سراسر این کشور شده است.

کنندگان دموکرات نیز به شدت اقدام دولت ترامپ در استقرار نیروهای فدرال در پورتلند و سایر شهرهای آمریکا را محکوم کرده اند. این اقدام دولت ترامپ موجب آغاز موج جدیدی از اعتراضات شده است. اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتارهای خشونت آمیز پلیس پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور سفیدپوست پلیس آغاز شده است.

ترامپ که برای پیروزی مجدد در انتخابات 3 نوامبر با چالش های زیادی روبرو است، معترضان را اوباش و اراذل خوانده و خواستار سرکوب اعتراضات شده است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرده است که نیروهای فدرال با هدف محافظت از ساختمان های دولتی و مقابله با هرج و مرج طلبان خشن در پورتلند و سایر شهرهای آمریکا مستقر شده اند.

شهرداران دموکرات بر این باورند که دخالت دولت فدرال بدون کسب اجازه از مقام های محلی، غیرقانونی است.

شهرداران آمریکایی مخالفت خود را با این اقدام دولت ترامپ با ارسال نامه ای برای رهبران هر دو حزب سیاسی در سنا و مجلس کنندگان اعلام کرده اند.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10768

به "6 شهردار آمریکایی خواستار برخورد کنگره با اقدامات غیرقانونی ترامپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 شهردار آمریکایی خواستار برخورد کنگره با اقدامات غیرقانونی ترامپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید