60 طرح فناورانه حوزه لیزر و فوتونیک حمایت می گردد

به گزارش راه ساری، امضای قرارداد و دریافت حمایت از حدود 60 طرح دانش بنیان حوزه ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری به مرحله نهایی رسیده است.

60 طرح فناورانه حوزه لیزر و فوتونیک حمایت می گردد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حمید لطیفی دبیرستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری گفت: پس از انجام آنالیز و داوری های لازم ،60 طرح فناورانه و دانش بنیان در اولویت پرداخت تسهیلات و یا یاری بلاعوض نهاده شده و نهایی شد.

وی درباره تعداد ارسال طرح های فناورانه و دانش بنیان گفت: پس از اعلام فراخوان ارسال طرح های فناورانه در حوزه فوتونیک و لیزر، حدود 125 طرح دریافت شد. از این تعداد، 20 طرح به دلیل کامل نبودن اطلاعات حذف شد و بقیه طرح ها مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

لطیفی گفت: بعضی از پروژه های زیرساختی که دارای شرایط دریافت یاری بلاعوض هستند، بخشی از هزینه اجرای طرح خود را از منابع دیگری غیر از این ستاد تامین می نمایند به طوری که 50 درصد هزینه اجرایی خود را بلاعوض دریافت نموده و 50 درصد دیگر باید از منابع غیر از این ستاد تامین گردد.

دبیرستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بعد از مرحله پرداخت طرح های فناورانه، این ستاد نظارت خود را بر روند اجرای این طرح ها تا فراوری محصول شروع می نماید.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3001

به "60 طرح فناورانه حوزه لیزر و فوتونیک حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 طرح فناورانه حوزه لیزر و فوتونیک حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید