8جاذبه برتر گردشگری در تورنتو

به گزارش راه ساری، تورنتو، مرکز ایالت اونتاریو، بزرگ­ترین شهر و همچنین یکی از متنوع ­ترین شهرهای کاناداست. این شهر ترکیب پویایی از جاذبه­ های گردشگری ازجمله موزه ­ها و گالری ­ها، برج مشهور CN و جزایر دور از ساحل تورنتو است و با آبشارهای نیاگارا فاصله نزدیکی دارد.

8جاذبه برتر گردشگری در تورنتو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

بازدیدنمایندگان در تورنتو می­توانند همه کار بنمایند. از مرکز سرگرمی با تازه ­ترین ابزارهای موسیقی و غذای عالی تا منطقه تاریخی دیستیلری با مغازه­ ها و رستوران­ های منحصر به­ فرد با غذا آل فرسکو که همه در ساختمان­ های بازسازی­شده­ی شگفت­ انگیز قرار گرفته­ اند.

گشتن در مرکز شهر با جاذبه­ های چشم ­نواز و نزدیک به هم و سیستم مترو برای فواصل دورتر بسیار آسان است. اگر در زمستان به تورنتو سفر می­کنید، به شبکه گسترده زیرگذر شهری سر بزنید که رستوران­ ها، فروشگاه­ ها و جاذبه ­های دیگر را به یکدیگر وصل می­کند. در تابستان به کناره­ی آب بروید و از سواحل و پارک­ها لذت ببرید.

در اینجا با جاذبه­ های برتر گردشگری تورنتو آشنا شوید تا بدانید چطور به بهترین شکل زمان­تان را سپری کنید.

1. برج CN

نماد مشهور تورنتو، برج 553 متری CN، یکی از جاذبه ­های شهر است که باید حتما دید وگرنه چیز زیادی را از دست داده ­اید. این نماد کانادایی که بر مرکز شهر سلطنت می­کند را می­توان از همه جای شهر دید. می­توانید هم از پایین به دیدن برج بروید و هم در یکی از بخش ­های گردشی آن بچرخید. می­توانید از رستوران­ های آن با چشم­ انداز مسحورنماینده بر شهر و دریاچه اونتاریو نیز لذت ببرید. برج CN که بین سال­های 1972 تا 1976 ساخته شده، یکی از بلندترین سازه­ای مستقل دنیا است، یعنی در کنار آن سازه­ های بند دیگری وجود ندارند، اما از آن سال­ها تا کنون زمان زیادی گذشته است.

بلندترین نقطه­ی برج CN که می­توان از آنجا به دیدن چشم ­اندازهای اطراف پرداخت، اسکای پاد در ارتفاع 447 متری است که در روزهای آفتابی و صاف بر فراز آن می­توان تا آبشارهای نیاگارا و ایالت نیویورک را نیز دید. برای رسیدن به این نقطه باید سوار دو آسانسور شوید. زیر این نقطه، بالای آسانسور اصلی، طبقه لوک آوت با ارتفاع 346 متری با پنجره­ های کف تا سقف و کف شیشه­ ای قرار گرفته است که می­توان از آن به طبقه پایینی، یعنی تراس آوت­دُر اسکای نگاه کرد. همانطور که از نام آن پیداست، کف شیشه ­ای نمایی ابدی و پرنده­ وار بر شهر به شما می­دهد.

برای کسانی که ماجراجویی بیشتری می­خواهند، پیاد­ه ­روی بر لبه یکی از سرگرمی­ های هیجان ­انگیز این برج است. پیاده­ روی روی لبه­ 1.5 متری دور لایه بیرونی برج در ارتفاع 365 متری بدون دست دریافت به هیچ جایی. در آنجا یک قلاب و طناب ایمنی به بازدیدنمایندگان وصل می­شود.

رستوران گردان 360 درجه در ارتفاع 351 متری با غذاهای منحصر به فرد و چشم­ اندازی مسحور نماینده که می­توان همه جای تورنتو را در آن دید. 360 درجه روز و شب باز است و برای بازدیدنمایندگانی که اینجا غذا میل نمایند می­تواند به طبقات لوک­ آوت و کف شیشه ­ای برج دسترسی داشته باشند.

مستقر شدن در مرکز شهر ترجیحا در نزدیکی برج CN، بهترین گزینه برای گشتن تورنتو است.

گفتنی است کشور کانادا یکی از کشورهایی است که هواداران زیادی برای مهاجرت دارد، که مرسوم ترین روش آن، مهاجرت کاری است. اگر کسب و کاری نوپا را راه اندازی نموده اید و قصد گسترش و بین المللی شدن کسب و کار خود را دارید می توانید ویزای استارتاپ کانادا دریافت نمایید.

2. موزه سلطنتی اونتاریو

موزه سلطنتی اونتارو موسوم به ROM، یکی از موزه­ های اصلی کانادا با شهرت بین­ المللی است. مجموعه­ برجسته­ ای از تاریخ طبیعی، هنر و فرهنگ با تنوع بالا از دوره­ های مختلف سراسر دنیا در اینجا جمع شده است. این موزه به دلیل برگزاری نمایشگاه ­هایی از سراسر دنیا شهرت دارد.

در سال 2007 بخش کریستالی میشل لی-چین، یک باله مدرن شیشه ­ای با زوایای تیز به ساختمان سنتی قدیمی تر اضافه شد. این ساختمان حالا شناخته­شده­ترین ساختمان تورنتوست.

3. آکواریوم ریپلی کانادا

یکی از جدیدترین جاذبه­ های برتر تورنتو، آکواریوم ریپلی نزدیک برج CN است. این مجموعه زیبا میزبان حیات زیر آب بوده و یکی از محبوب­ترین جاهایی است که خانواده­ ها در تورنتو به آن­جا سفر می­نمایند.

تاثیرگذارترین ویژگی­ آن تونل زیر آب با پیاده­ رو متحرک است. می­توانید حرکت اقیانوس، گذر سریع کوسه­ ها و ماهی­ها از بالای سرتان ببینید. این یک تجربه مسحورنماینده و شگفت ­انگیز برای همه سنین است.

4. مرکز راجرز

مرکز راجرز درست کنار برج CN واقع شده است و یک مرکز ورزشی عظیم و خانه تیم فوتبال تورنتو بلو جیز (MLB) است. طراحی بی­ نظیر آن شامل سقف متحرک است که به عقب می­رود امکان باز شدن در هوای خوب را فراهم می­کند. این ابرسازه در سال 1989 به اتمام رسید و ده­ ها هزار تماشگر را در خود جا داده و به ­عنوان محل رویدادهای عظیم ازجمله کنسرت­ ها استفاده می­شود. این مرکز دارای خدمات تور یک ساعته و بازدید پشت صحنه است.

بیشتر بدانیم: شرایط اخذ اقامت هلند چگونه است؟

5. گالری هنری اونتاریو

گالری هنر نوسازی­شده اونتاریو (AGO) یکی از عظیم­تری موزه ­های آمریکای شمالی است. این مجموعه 95000 قطعه­­ ای شامل آثاری از سراسر دنیا، شاهکارهای اروپایی و هنر معاصر است، اما مجموعه­ ای از آثار هنری کانادایی ازجمله مجموعه وسیعی از آثار گروه سون (هفت) را در خود جای داده است. مجموعه ­ای از نمایشگاه های موقت سالانه در اینجا برگزار می­شود.

6. سفر روزانه به آبشارهای نیاگارا

اگر تا حالا به آبشارهای نیاگارا سفر ننموده­اید، یک سفر یک­ روزه از تورنتو به آبشارهای نیاگارا ارزش­ش را دارد. رسیدن به لبه آبشارها حدود یک ساعت زمان می­برد.

اگر دوست ندارید خودتان رانندگی کنید، رفتن به آبشارهای نیاگارا با تور یکی از راه ­های آسان دیدن آبشارهاست. تورها شما را در جلوی هتل سوار می­نمایند و سوار یک کشتی کروز نیاگارا هورن­بلوور می­شوید که شما را به نزدیک آب آبشار اصلی هورس­شو می­برد. تورها در بعضی از نقاط اصلی و جذاب ازجمله پل ویرلپول رپیدز، ساعت گل و شهر کوچک زیبای نیاگارا روی دریاچه توقف می­نمایند.

بیشتر بخوانیم: هزینه های تحصیل در فرانسه به چه میزان است؟

7. منطقه سرگرمی

منطقه سرگرمی تورنتو که پاسخی به برادوی نیویورک بود، عصرها آغاز به کار می­کند. اینجا جایی است برای دیدن تولیدات تئاتر با جدیدترین شوها، نمایش ­های موزیکال و هنرهای نمایشی. همچنین گزینه­ های زیادی برای غذا خوردن و مکان­های اجتماعی و همچنین هتل در اختیار شماست. مرکز اصلی فعالیت در منطقه سرگرمی در خیابان کینگ واقع شده است.

8. باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو مجموعه­ برجسته و متنوعی متشکل از 5000 حیوان دارد. بعضی از حیوانات محبوب آن­جا اسب آبی کوتوله، شیر، ببر، زرافه، پنگوئن، اورانگوتان و … هستند. باغ وحش به بخش­ های زیادی تقسیم شده که هرکدام نشانگر بخشی از دنیا هستند. بعضی از بخش­ های دیگر باغ وحش تورنتو جنگل های بارانی گوریلا، جهت توندرا، خرس ­های قطبی و سد عظیم مرجانی است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10003

به "8جاذبه برتر گردشگری در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "8جاذبه برتر گردشگری در تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8جاذبه برتر گردشگری در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید