آخرین شرایط سجاد مردانی قبل شروع رقابتهای انتخابی المپیک

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابتهای گرندسلم چهارشنبه هفته جاری با حضور 107 تکواندوکار از 23 کشور به میزبانی چین در شهر ووشی شروع می گردد. یلدا ولی نژاد، سینا بهرامی، سجاد مردانی و کوثر اساسه چهار نماینده تکواندو ایران در این مسابقات هستند که تمرینات خود را در محل برگزاری پیگیری می نمایند.

آخرین شرایط سجاد مردانی قبل شروع رقابتهای انتخابی المپیک

فریبرز عسکری در این خصوص به خبرنگاران گفت: پس از ورود به چین، شرایط تمرینی را برای هماهنگی با آب و هوا و اختلاف ساعت طراحی کردیم و تا به امروز نیز دو جلسه تمرین نموده ایم که خدا را شکر شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین شرایط سجاد مردانی گفت: سجاد هم برنامه های تمرینی را طبق آنچه از قبل طراحی نموده بودیم، پیگیری می نماید. خدا را شکر شرایط خوب است و آماده آغاز مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: برنامه مسابقات و تکواندوکاران شرکت نماینده از قبل معین هستند. همه رقبا را به خوبی بررسی نموده ایم و بر اساس همین نقاط ضعف و قوت کارهای فنی را در تمرینات پیگیری می کنیم.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، یلدا ولی نژاد در وزن 67- کیلوگرم و سینا بهرامی دروزن 68- کیلوگرم چهارشنبه 27 آذرماه، سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم و کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم روز پنجشنبه 28 آذرماه به ملاقات رقبای خود می فرایند.

نفرات اول رنکینگ این مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب می نمایند، به نفرات اول 70 هزار دلار، نفرات دوم 20 هزار دلار و نفرات سوم 10 هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7071

به "آخرین شرایط سجاد مردانی قبل شروع رقابتهای انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سجاد مردانی قبل شروع رقابتهای انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید