آمار مبتلایان به کرونا در دنیا

به گزارش راه ساری، براساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در کشور های مختلف از 24 میلیون و 300 هزار نفر فراتر رفته است.

آمار مبتلایان به کرونا در دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سازمان دنیای بهداشت بر اثر شیوع کرونا در دنیا تا به امروز 24 میلیون و 332 هزار و 352 نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 829 هزار و 666 نفر جان خود را از دست داده اند و 16 میلیون و 873 هزار و 313 نفر نیز بهبود یافته اند.

آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، کلمبیا، اسپانیا و شیلی در رده های اول تا دهم کشور های آلوده به ویروس کرونا هستند.

ایران هم اکنون در صندلی دوازدهم این جدول قرار گرفته است.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون Total Cases، تعداد کل جان باختگان در ستون Total Deaths و آمار کل بهبودیافتگان در ستون Total Recovered قرار گرفته است.

سازمان دنیای بهداشت با توصیف کردن کرونا به عنوان بحران قرن، پیش بینی کرد این بحران طولانی مدت و برای چندین دهه دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد.

پایگاه اطلاع رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را 6 میلیون و 365 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، 183 هزار و 653 نفر گزارش نموده است.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11275

به "آمار مبتلایان به کرونا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید