اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی از اول فروردین 92

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران از اجباری شدن اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از اول فروردین سال آینده اطلاع داد.

اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی از اول فروردین 92

حجت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران به جلسه اخیر با شهردار تهران در این زمینه اشاره نمود و اضافه نمود: بر این اساس نظام مهندسی به وسیله چهار ناظر معماری، سازه، برق و مکانیک بر فرایند اجرای پروژه های ساختمانی نظارت کامل و جامعی خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که این اقدام به طور قطع منجر به ارتقای کیفی ساخت و سازها خواهد شد، توضیح داد: اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی برای پروژه های 3 هزار متر به بالا نیز به تدریج اجباری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد به منظور رفاه حال همشهریان خدمات مهندسی چهار ناظر معماری، سازه، برق و مکانیک در پروژه های زیر 300 متر زیربنا رایگان باشد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر این که مقرر شد به مهندس یا شرکتی که یک پروژه را به صورت رایگان نظارت کند، یک پروژه بزرگ واگذار گردد، گفت: شهردار تهران در مورد واقعی شدن قیمت خدمات مهندسی قول مساعد داد چون معتقد است که این کار کیفیت ساخت و سازها را افزایش می دهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

banoirane.ir: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8107

به "اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی از اول فروردین 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی از اول فروردین 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید