از آقای گلی انصاری فرد تا درخشش بیرانوند و آزمون در لباس تیم ملی

به گزارش راه ساری، تیم ملی فوتبال ایران توانست در دیداری آسان و یک طرفه به بردی پرگل دست یابد و رکوردهای خوبی از خود به جای بگذارد.

از آقای گلی انصاری فرد تا درخشش بیرانوند و آزمون در لباس تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در دور نخست انتخابی جام جهانی 2022 در خانه به دیدار کامبوج رفت و توانست با نتیجه پرگل 14 بر صفر این تیم را شکست دهد. در این دیدار ملی پوشان توانستند رکوردهای آماری خوبی از خود به جای گذاشتند.

- کریم انصاری فرد با زدن چهار گل در این دیدار، توانست با 5 گل زده به همراه یانگ ژو و علی مبخوت در صدر جدول گلزنان انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا قرار گیرد.

- بعد از الله یار صیادمنش که در بازی با سوریه توانست در اولین بازی خود گلزنی کند، محمد محبی و مهرداد محمدی دو بازیکن دیگری بودند که تحت نظر ویلموتس در اولین بازی ملی خودشان پیروز به گلزنی شدند. در این بین محبی توانست در نخستین بازی ملی خود دو گل ثبت کند.

- علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی بازیکن کامبوج توانست با سه مهار پنالتی، پنالتی گیر ترین دروازه بان ایران لقب گیرد. بیرانوند در بازی برابر عمان و پرتغال نیز پیروز به این کار شده بود.

- شکست 14 بر صفر کامبوج برابر ایران، سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور محسوب می گردد.

- سردار آزمون دومین هت تریک ملی خود را در این دیدار ثبت کرد. او توانسته بود برابر مقدونیه نیز در زمان حضور کی روش هت تریک کند. آزمون در کنار طارمی و انصاری فرد بازیکنانی هستند که در زمان حضور ویلموتس در تیم ملی ایران هت تریک کردند.

- احسان حاج صفی در این دیدار 109 حضور خود را در تیم ملی ایران تجربه کرد و در صورتی که برابر بحرین به میدان برود می تواند به رکورد 110 حضور مهدی مهدوی کیا دست یابد و پنجمین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران در این زمینه لقب گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران باید در بازی بعدی خود سه شنبه برابر بحرین قرار گیرد که اهمیت زیادی برای تیم ملی دارد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5794

به "از آقای گلی انصاری فرد تا درخشش بیرانوند و آزمون در لباس تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آقای گلی انصاری فرد تا درخشش بیرانوند و آزمون در لباس تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید