استیضاح وزیر ورزش در مجلس کلید خورد

به گزارش راه ساری، سوء مدیریت منجر به اتلاف گسترده منابع اقتصادی کشور و ضربه به اعتبار بین المللی در اداره تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله دلایل این استیضاح است، چرا که قرارداد سه میلیون یورویی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و فسخ یک طرفه قرارداد از سوی او اسباب زیرسوال رفتن ورزش کشورمان شد.

استیضاح وزیر ورزش در مجلس کلید خورد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از درخواست 30 نماینده برای استیضاح وزیر ورزش به دلیل اتلاف منابع اقتصادی در تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین تیم باشگاهی استقلال اطلاع داد.

عبدالکریم حسین زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به اتفاق 30 نفر از همکاران نماینده استیضاح آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را در اجرای اصل 89 قانون اساسی و براساس ماده 228 آیین نامه داخلی مجلس تنظیم کردیم.

وی ادامه داد: سوء مدیریت منجر به اتلاف گسترده منابع اقتصادی کشور و ضربه به اعتبار بین المللی در اداره تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله دلایل این استیضاح است، چرا که قرارداد سه میلیون یورویی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و فسخ یک طرفه قرارداد از سوی او اسباب زیرسوال رفتن ورزش کشورمان شد.

حسین زاده یادآور شد: محور دوم این استیضاح سوء مدیریت و اتلاف منابع اقتصادی در اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با توجه به این که وزیر ورزش رییس مجمع عمومی هر دو باشگاه است در صورت عدم ساماندهی باشگاه استقلال، فرایند سوءمدیریت در این باشگاه متوقف نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابسامانی شدید در تیم فوتبال استقلال و کنار رفتن استراماچونی آن را ناشی از سوء مدیریت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال بیان کرد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما شاهد این هستیم که کی روش با آن شرایط از سرمربی گری تیم فوتبال کشورمان کنار می رود و ویلموتس با آن مبلغ قرارداد سرمربی می گردد اگر ما در شرایط بد اقتصادی قرار داریم چرا مربیان داخلی در این سمت ها قرار نمی گیرند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6932

به "استیضاح وزیر ورزش در مجلس کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیضاح وزیر ورزش در مجلس کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید